کتاب «تفسیر قرآن با قرآن» چاپ و روانه بازار شد
کد خبر: 3610737
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

کتاب «تفسیر قرآن با قرآن» چاپ و روانه بازار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: کتاب «تفسیر قرآن با قرآن» تألیف فهیمه جمالی‌راد، به‌همت مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد، چاپ و روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی،‌ به نقل از روابط عمومی مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد، کتاب «تفسیر قرآن با قرآن» تألیف فهیمه جمالی‌راد، چاپ و روانه بازار شد.
بنابر این گزارش، در بخشی از این کتاب آمده است: «شیوه تفسیر قرآن با قرآن به عنوان معتبرترین شیوه تفسیری در میان مفسران معاصر شناخته شده است. این پژوهش نشان می دهد، اختلاف اساسی مفسران پیرو این شیوه، در نوع نگاه ایشان به متن است. علامه با دیدگاه ساختاری به تفسیر قرآن می پردازد. اما دیدگاه شنقیطی به قرآن تفکیکی است. نگارنده، سازگاری تفسیر آیات به شیوه تفسیر قرآن با قرآن را با دو رویکرد ساختاری و تفکیکی مورد نظر قرار داده و انواع شیوه تفسیر قرآن با قرآن را به همراه ملاک‌های سنجش و اعتبار در دو تفسیر المیزان و اضواء البیان بررسی کرده است، مفسران پیرو این شیوه چون در مبانی فهم قرآن و بینش‌ها و گرایش‌ها متفاوتند، در گزینش آیات مبین، تفاوت معناداری با یکدیگر دارند».
گفتنی است، این کتاب با قیمت 180 هزار ریال و در 248 صفحه، در قطع وزیری و جلد شومیز به همت انتشارات تدبر در قرآن و سیره مشهد چاپ و روانه بازار شد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب از انتشارات تدبر در قرآن و سیره با مراجعه حضوری به نشانی میدان 10 دی، نبش رازی 8، تماس با شماره 38552408-051 و مراجعه به وبگاه www.book-tadabbor.ir اقدام کنند.
captcha