عادت‌سازی قرائت قرآن‌ به مدد نرم‌افزار «QforQuran»
کد خبر: 3610844
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

عادت‌سازی قرائت قرآن‌ به مدد نرم‌افزار «QforQuran»

گروه بین‌الملل: «ق برای قرآن»(QforQuran) عنوان اولین اپلیکیشن عادت‌سازی قرائت جمعی قرآن است که عرصه‌ای برای نزدیکی بیشتر مسلمانان از طریق قرآن را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Pakwired»، اپلیکیشن‌های قرآنی امروز به بخشی از زندگی روزانه ما مسلمانان تبدیل شده‌اند. هرکاری بخواهیم انجام دهیم با استفاده از یک اپلیکیشن می‌توانیم آن را راحت‌تر انجام دهیم. در حال حاضر، نرم‌افزارهای متعددی در بازار برای برآوردن نیازهای مسلمانان وجود دارند. این اپلیکیشن‌ها به مسلمانان در انجام وظایف دینی مانند پیدا کردن اوقات شرعی، خواندن قرآن با ترجمه و تفسیر، حفظ قرآن، پیدا کردن قبله و ... کمک می‌کنند.
با این حال کمبود اپلیکیشن‌هایی که به مسلمانان برای ایجاد یک عادت منظم خواندن قرآن کمک کند و فرهنگ جمعی مطالعه قرآن را میان مسلمانان ایجاد می‌کنند، احساس می‌شد.

اپلیکیشن قرآنی برای عادت‌سازی مطالعه قرآن و گسترش ارتباطات قرآنی

«ق برای قرآن»(QforQuran) عنوان اولین اپلیکیشن قرآنی است که عرصه‌ای برای نزدیکی بیشتر مسلمانان از طریق قرآن را فراهم کرده است.
این نرم‌افزار اولین نرم‌افزار عادت‌سازی و قرائت جمعی قرآن است که در گوشی‌های اندروید و کاربران آی‌اواس قابل استفاده است.
پس از استقبال مسلمانان از این اپلیکیشن، «ق برای قرآن» به مناسبت ماه رمضان، سایت خود را نیز افتتاح کرد.
کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند برنامه‌های قرآنی تنظیم کنند و از خانواده، دوستان و آشنایان خود بخواهند که با آنان قرآن بخوانند.

اپلیکیشن قرآنی برای عادت‌سازی مطالعه قرآن و گسترش ارتباطات قرآنی

این نرم‌افزار با استفاده از تکنیک‌های آموزشی و سرگرم‌کننده کاربران را به قرائت روزانه قرآن ترغیب و کمک می‌کند که قرآن‌خوانی به یک عادت برای کاربر تبدیل شود.
این اپلیکیشن همچنین به شما امکان می‌دهد که میزان پیشرفت خود و افرادی را که با آنان در ارتباط هستید، نیز ببینید به این ترتیب که نشان میزان آیات قرائت شده و میزان مشارکت شما را نشان می‌دهد.
این اپلیکیشن فعلاً به زبان‌های عربی، انگلیسی، مالزیایی، هندی و اندونزیایی در دسترس است.
captcha