برگزاری دومین جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان زیر ۱۶ سال
کد خبر: 3611027
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

برگزاری دومین جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان زیر ۱۶ سال

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان زیر ۱۶ سال در محل حسینیه کربلایی‌های تهران برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان زیر ۱۶ سال
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا(، حسینیه کربلایی‌های تهران واقع در چهارراه گلوبندک با همکاری مجمع قرآنی هیئت صاحب‌الزمانی تهران در نظر دارد تا دومین جشنواره تلاوت‌‌های مجلسی ویژه نوجوانان زیر ۱۶ سال را برگزار کند.

همچنین، علاقه‌مندان طی شام‌گاه 28، 29، 30 خردادماه فرصت خواهند داشت تا بین ساعت 23:30 تا 00:30 در محل حسینیه کربلایی‌ها حضور یافته و تست اولیه خود را انجام دهند و نسبت به ثبت نام خود نیز اقدام کنند. همچنین، مرحله فینال این جشنواره قرآنی و معنوی با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی قرآن کریم و تعداد 10 نفر راه یافته به این مرحله طی شامگاه پنجشنبه،‌ اول تیرماه برگزار خواهد شد.

نفرات اول تا سوم دوره قبل جشنواره اجازه شرکت در این دوره را نداشته و تا دور بعد باید منتظر بمانند. همچنین، در نظر است تا هر سه ماه یکبار این جشنواره به طور همیشگی در محل حسینیه کربلایی‌ها برگزار شود.

یادآور می‌شود، از سوی برگزارکنندگان این جشنواره قرآنی از عموم علاقه‌مندان و خانواده‌های مشتاق به ساحت مقدس قرآن برای حضور در این جشنواره باشکوه دعوت شده است.

captcha