کتاب روش‎های نوین اموزش قرآن منتشر می‎شود
کد خبر: 3611135
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

کتاب روش‎های نوین اموزش قرآن منتشر می‎شود

گروه فعالیت‎های قرآنی: مدیر موسسه ندای رحمت فردو از تلاش این موسسه در جهت استفاده از تجربه نخبگان و اساتید قرآنی برای تولید یک اثر جدید و کاربردی در خصوص روش‎های نوین آموزش قرآن خبرداد.

حجت‎الاسلام والمسلمین وفایی نکو در گفت وگو با خبرگزاری بین‎‏المللی قرآن(ایکنا)ازقم، گفت: فعالیت‏های موسسه ندای رحمت فردو با برگزاری دوره‎های آموزشی خاص به دنبال افزایش تاثیرات برگزاری این برنامه‎‌ها است.
وی افزود: استفاده از ابزارهای به روز و نوین در عرصه آموزش مباحث و مبانی قرآنی از جمله رویکردهای این موسسه است که بتواند با استفاده از اساتید خبره و توانمند و این ابزار، به بهترین شکل تاثیرات آموزشی خود را در میان نسل جوان نهادینه کند.
مدیر موسسه ندای رحمت فردو بیان کرد: این موسسه به دنبال تولید یک کتاب تخصصی است که روش‎های نوین آموزش قرآنی را به بهترین شکل ممکن برای افزایش بهره وری آموزش‏‎های تخصصی در موسسه و سایر موسسات ارایه کند.
وی گفت: در این زمینه سعی داریم که با استفاده از تجربه اساتیدی که در این زمینه سالها است به فعالیت مشغول هستند زمینه همکاری آنها را فراهم کرده تا اثری فاخر و کم نقص و بسیار کاربردی برای فعالان قرآنی فراهم شود.
captcha