طرح دانشجو معلم فعالیت‌های قرآنی‌ام را منظم‌تر کرد
کد خبر: 3611145
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

طرح دانشجو معلم فعالیت‌های قرآنی‌ام را منظم‌تر کرد

کانون خبرنگاران نبأ: وحید شهبازی با اشاره به اهمیت طرح دانشجو معلم قرآن گفت: من دوره‌های تربیت مربی قرآن را گذرانده‌ام و فعالیت‌های قرآنی زیادی داشته‌ام، ولی طرح دانشجو معلم قرآن عاملی شد تا فعالیت‌های قرآنی خود را منظم‌تر کنم.

وحید شهبازی، از شرکت‌کنندگان طرح دانشجو معلم قرآن کریم و دانشجوی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم کرمانشاه که در شهرستان هرسین این استان سکونت دارد در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفت: ظرفیت‌های قرآنی استان کرمانشاه به‌ویژه شهرستان هرسین با آنچه که باید باشد فاصله زیادی دارد.
وی ادامه داد: من این بخش را به دو دسته کمی و کیفی تقسیم می‌کنم. در بخش کمی شرایط خوب است و در خیلی جاها از لحاظ تدریس و آموزش فعالیت‌های قرآنی خوبی انجام می‌شود. اما در بخش کیفی به دلایل مختلفی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی استان رشد خوبی ندارد.
شهبازی درباره فعالیت‌های قرآنی خود گفت: من حافظ قرآن هستم و دوره‌های تربیت مربی قرآن را گذرانده‌ام و تدریس‌ هم داشته‌ام ولی شرکت در طرح دانشجو معلم قرآن عاملی شد تا فعالیت‌های قرآنی خود را منظم‌تر کنم و خود را به نوعی مدیون این طرح  می‌دانم.
شهبازی پیشنهاد داد: مسولین طرح از طریق فضای مجازی گزارش کار و فعالیت‌های ما را درخواست کنند و مسئولان و اساتید این طرح از دانشجویان کار‌های آموزشی مثل برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن بخواهند چراکه اساس طرح دانشجو معلم قرآن این بود که دانشجویان آموزش‌های لازم را ببینید تا معلومات‌شان افزایش پیدا کند و برای آموزش به دیگران آمادگی کامل را داشته باشند.
محمد چشمه‌نوشی
captcha