پنجم مرداد؛ برگزاری آزمون طرح‌های آموزشی و روش تدریس قرآنی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3611200
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

پنجم مرداد؛ برگزاری آزمون طرح‌های آموزشی و روش تدریس قرآنی در چهارمحال و بختیاری

کانون خبرنگاران نبأ: کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون طرح‌های آموزشی و روش تدریس در تاریخ پنجم مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، ابوذر کارگر، کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: این آزمون در راستای تکمیل کارگاه‌های آموزشی گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان در روز پنجشنبه، پنجم مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی بر تقویت برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی قرآن کریم تأکید کرد و افزود: گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان از ابتدای امسال به‌منظور تقویت نیروی انسانی مراکز قرآنی در زمینه محتواهای آموزشی و شیوه صحیح کلاس‌داری اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در شهرستان‌های 9‌گانه استان کرده است.
کارگر افزود: با اتمام برگزاری این کارگاه‌ها تا اواسط تیرماه و همچنین طبق جدول زمانبدی که از قبل آماده شده است، در پنجم مردادماه سال جاری آزمون پایانی این کارگاه‌ها برگزار می‌شود.
کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی استان چهارمحال و بختیاری گفت: آزمون به‌طور همزمان در 9 شهرستان و با حضور ناظران اداره امور قرآنی استان برگزار خواهد شد.
ابوذر کارگر تصریح کرد: محتوای این آزمون فایل طرح‌های آموزشی سازمان دارالقرآن کریم و کتاب کاربرد مهارت‌های تدریس و روانشانسی در آموزش قرآن از داوود تک‌فلاح و همچنین ارائه یک طرح درسی کتبی توسط مربیان در روز برگزاری آزمون است.
وی همچنین بیان کرد: آن دسته از مربیانی که حد نصاب نمره لازم را در این آزمون کسب کنند گواهی دریافت می‌کنند و در هر شهرستان از 3 نفر اول تقدیر می‌شود.
captcha