رسیدگی به امور ایثارگران از جمله دغدغه‌های اصلی وزارت ارشاد است
کد خبر: 3611215
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
صالحی امیری:

رسیدگی به امور ایثارگران از جمله دغدغه‌های اصلی وزارت ارشاد است

گروه جهاد و حماسه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همیشه دغدغه ایثارگران را داشته و دارد و تلاش خود را برای حل مشکلات آن‌ها به کار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه گذشته یکشنبه 28 خرداد، در مراسم ضیافت افطار با خانواده ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر این مطلب افزود: حضور ایثارگران در این وزارتخانه مایه دلگرمی است و خانواده ایثارگران حق بزرگی بر گردن ما دارند و همه مدیون ایثارگری‌های آنها هستیم.

صالحی امیری تأکید کرد: سعی می‌کنیم تمام خواسته‌ها و مطالبات خانواده ایثارگران را در دولت پیگیری و به سرانجام برسانیم چرا که ما به همسران ایثارگران مدیون هستیم، قطعاً مردان در کنار زنان فداکار خود به موفقیت می‌رسند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به خانواده ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین تصریح کرد: ما همیشه دغدغه ایثارگران را خواهیم داشت و قول خواهیم داد که شما عضوی از خانواده این وزارتخانه باشید و همیشه سعی خود را در جهت حل مشکلات شما به کار خواهیم گرفت، وظیفه ما این است که در غم و شادی در کنار خانواده‌های ایثارگر باشیم.

صالحی امیری تأکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال انجام اقداماتی منسجم و سازمان یافته برای ایثارگران در سراسر کشور است که امیدوارم این اقدامات جبران‌بخش کوچکی از ایثارگری‌های آن‌ها باشد.

در بخش دیگری از این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری؛ مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با تأکید بر اینکه این وزارتخانه درصدد تکریم ایثارگران و خانواده‌های آنها است، گفت: امروز مجموعه وزارتخانه با تأکید وزیر محترم به دنبال تکریم ایثارگران است و ما هم به عنوان خدمتکاران به ایثارگران ایفای نقش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ایامی قرار داریم که منتسب به امام علی(ع) است، اظهار داشت: امام علی(ع) در همه میدان‌ها و زمینه‌ها الگو است و در راستای فداکاری و ایثار، امیرالمومنین(ع) نمونه بارز برای همه  انسان‌ها محسوب می‌شود.

انصاری ادامه داد: برای ما افتخار است که به عنوان شیعه امام علی(ع) از دین اسلام، مکتب تشیع و سرزمین امام زمان(عج) مراقبت کنیم، در روزگاری که مستکبرین مدافع حقوق بشر بودند و صدام را علیه ایران تجهیز کردند ایثارگران و مردم قهرمان ما با هدایت امام راحل توانستند صحنه‌های فداکاری را خلق کنند که نتیجه آن امنیت امروز کشور است.

مشاور وزیر ارشاد در امور ایثارگران در پایان افزود: شهدا با خون خود، جانبازان با ارائه بخشی از وجود خود، آزادگان با صبوری و رزمندگان با کوشش خود نشان دادند که ایران تحت هیچ شرایطی زیر بار ظلم نمی‌رود.

captcha