محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک برگزار شد
کد خبر: 3611339
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: محفل انس با قرآن با حضور امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی، در پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محفل انس با قرآن، با حضور امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، در پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک، شامگاه یکشنبه 28 خرداد برگزار شد. 
این محفل با تلاوت احسان فتاحی از هنرآموزان مرکز پدافند هوایی شروع و در ادامه بخشی از برنامه حفظ موضوعی و ترتیبی حافظان مرکز اجرا شد، اجرای گروه تواشیح حضرت علی اکبر(ع) نیز بخشی از این محفل قرآنی بود.
حجت‌السلام روشندل، رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه، ضمن تأکید بر اثرگذاری محافل قرآن گفت: آیات پایانی سوره زلزال از دیدگاه پیامبر اسلام(ص) ترس‌آور ترین آیات است، به بیان قرآن اگر اعمال ما در سخره، آسمان یا زمین باشد خداوند آن را برای حسابرسی حاضر می‌کند و از این جهت است که این آیات ترس‌آورترین آیات قرآن معرفی شده است.
وی ادامه داد:امید بخش‌ترین آیه قرآن، آیه‌ای است که خداوند در آن نوید بخشش گناهان را می‌دهد، هرگز نباید از رحمت خدا مأیوس شد، جوانان باید فرصت جوانی را مغتنم شمرده و در راه تعالی و تزکیه نفس خود بکوشند .
امیر اسماعیلی نیز با تأکید بر ترویج محافل انس با قرآن گفت: برگزاری این محافل معنوی جای تقدیر دارد، کارکنان تحت آموزش باید در زندگی آینده، شرایط شغلی خود را در نظر بگیرند و متناسب با آن انتخاب شایسته‌ای داشته باشند که در مسیر زندگی دچار مشکل نشوند. 
ادای احترام به مقام شهدا و ضیافت افطار از دیگر برنامه های این محفل بود.
captcha