انس با قرآن؛ كليد تعالی رفتار و موفقيت كاركنان
کد خبر: 3611386
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸
ايروانی اعلام کرد:

انس با قرآن؛ كليد تعالی رفتار و موفقيت كاركنان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئيس عقيدتي ـ سياسي فرماندهي انتظامي استان کرمان گفت: بهره‌گيري كاركنان از معارف اسلامي و احكام قرآني موجب تعالي رفتار كاركنان و موفقيت در مأموريت‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمدحسين ايرواني، رئيس عقيدتي ـ سياسي فرماندهي انتظامي استان کرمان گفت: شمار ماه‌هاي سال نزد خداوند، دوازده ماه و رمضان ماه بهار قران است خداوند اين ماه را جهت بهره‌مندي بندگان از فيوضاتش قرار داده است.
وي افزود: بنابر دستورالعمل‌هاي ناجا در اين رابطه عقيدتي ـ سياسي فرماندهي انتظامي استان كرمان نيز كلاس‌هاي متعددي را با محوريت طرح انس با قرآن كريم در شهرستان‌ها در دو بخش ترتيل و تفسير موضوعي برگزار كرده كه اين طرح مورد استقبال كاركنان وظيفه و پايور قرار گرفته است‌.
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان  کرمان بیان کرد: در قالب اين طرح  496 جلسه قرائت قرآن براي آموزش دو هزار و 870 نفر از كاركنان وظيفه برگزار شد و طبق نظر سنجي‌هاي انجام شده از موفقيت خوبي  برخوردار بوده است.
وي اظهارکرد: كلاس‌هاي روخواني و روان‌خواني قرآن كريم ويژه خانواده كاركنان نيز در ماه مبارك رمضان برگزار و 236 نفر تحت پوشش اين طرح قرار گرفتند.
حجت‌الاسلام ايرواني گفت: يكي ديگر از مسائل مورد نظر ما در ماه مبارك رمضان اعزام مبلغان و روحانيون به كلانتري‌هاي سطح شهر كرمان و يگان‌هاي فاقد روحاني است كه نتيجه آن بهره‌گيري كاركنان از بيانات روحانيون در زمينه‌هاي احكام اسلامي و مباحث قراني است.
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان کرمان در رابطه با تأثير كلاس‌هاي آموزشي و معارف قرآني در رفتار پرسنل انتظامي گفت: مسلما آنچه خداوند در قرآن از انسان‌ها خواسته منجر به تعالي رفتار كاركنان خواهد شد و همين بيان معارف قرآني است كه  به حمدالله  نيروي انتظامي را  به نيرويي مؤمن، متدين  و بسيار تأثيرگذار مبدل كرده است.
وي با اشاره به اجراي مداوم طرح بيتوته در شهرستان‌ها و كلانتري‌ها گفت: با حضور روحانيون و مبلغان در كنار پرسنل انتظامي، نحوه برخورد مطلوب با مردم و آموزش مفاهيم ديني همچون خوش خلقي در رسيدگي به ارباب رجوع و سعه صدر از ديدگاه  اسلام و آيات و روايات قرآني بيان مي‌شود .
رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان  کرمان افزود: بهره‌گيري كاركنان از معارف اسلامي و احكام قرآني موجب تعالي رفتار كاركنان و موفقيت در مأموريت ها خواهد شد.
حجت‌الاسلام ايرواني در پايان از كاركنان و پرسنل انتظامي درخواست كرد: فقط به كلاس‌هاي آموزشي اكتفا نكنند و به مطالعه احاديث و كتب ديني بپردازند و اطلاعات عمومي خود را در اين حوزه افزايش دهند تا انشالله شاهد خدمت‌رساني پليس مكتبي و مذهبي مورد  نظر نظام اسلامي  در جامعه باشيم.
منبع: فرماندهي انتظامي استان کرمان
captcha