31 خرداد؛ پایان مسابقات قرآن اردن/ طرح سوال‌های تکراری
کد خبر: 3611432
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

31 خرداد؛ پایان مسابقات قرآن اردن/ طرح سوال‌های تکراری

گروه مسابقات: بیست و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن شب گذشته، 29 خردادماه به کار خود پایان داد و روز 31 خردادماه نیز نفرات برتر این مسابقات تجلیل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ‌بیست و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور اردن که در رشته حفظ کل قرآن کریم و با حضور ابوذر کرمی، نماینده کشورمان در این مسابقات برگزار می‌شود، شب گذشته 29 خردادماه در شهر امان به کار خود پایان داد.

اعلام نتایج و برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقات نیز روز چهارشنبه 31 خردادماه با هدف معرفی و تجلیل نفرات برتر در پایتخت کشور اردن برگزار می‌شود.

این مسابقات در یک مرحله برگزار شد و نماینده کشورمان که «حمیدرضا مستفید» را به عنوان استاد راهنما در کنار خود دارد، با یک ارائه منسجم، نیم‌نگاهی به کسب رتبه در این مسابقات دارد. 

از جمله نکات قابل توجه در این مسابقات، تکراری بودن برخی سوالات بود به گونه‌ای که برخی از سوالات که در روزهای قبل از شرکت‌کنندگان پرسیده شده بود از افراد دیگر در روزهای بعد نیز پرسیده شد.

ابوذر کرمی، نماینده ایران در این مسابقات در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار ایکنا از اجرای مطلوب خود در این مرحله خبر داد و گفت: در روز آخر مسابقات که 9 نفر از شرکت‌کنندگان به سوالات هیئت داوران پاسخ دادند، دارای غلط‌هایی در حسن حفظ و وقف و ابتدا بودند. 

captcha