21 ماه رمضان روز شهدای محراب نام‌گذاری شود
کد خبر: 3611473
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
درخواست بیوت شهدای محراب از رهبر معظم انقلاب؛

21 ماه رمضان روز شهدای محراب نام‌گذاری شود

گروه جهاد و حماسه: مدیرعامل موسسه علمی فرهنگی شهید محراب حضرت آیت‌الله اشرفی اصفهانی(ره) طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب از طرف بیوت شهدای محراب خواستار نام‌گذاری روز 21 رمضان، روز شهادت حضرت علی (ع) به عنوان روز شهدای محراب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در بخشی از نامه عطاءالله اشرفی اصفهانی آمده است: شهیدان محراب حضرات آیات مدنی، دستغیب، صدوقی، اشرفی اصفهانی و قاضی طباطبایی(ره) آفتاب‌های درخشانی بودند که با تأسی از مولای خودشان، امام علی(ع) با تمام وجود از جان و مال و آبروی خود برای اسلام گذشتند و مظلومانه در پیشروی اهداف مقدس انقلاب اسلامی به خوبی ایفای نقش کردند و در بار نشستن درخت پربار انقلاب از هیچ کمکی دریغ نکردند.

وی در این نامه بیان کرده است: زنده نگه داشتن یاد شهدای محراب، زنده نگه داشتن فرهنگ نماز، ایثار و شهادت است. بنابراین از حضرتعالی درخواست می‌شود با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با بیوت شهدای محراب، به مناسبت سالروز شهادت نخستین شهید محراب حضرت امیرالمومنین(ع) در 21 رمضان، این روز را به عنوان «روز شهدای محراب» معرفی و ابلاغ فرمایید تا در مناسبت‌های رسمی کشور قرار گیرد.

براساس اعلام بنیاد و موسسه علمی فرهنگی شهید محراب حضرت آیت‌الله اشرفی اصفهانی (ره)، وی در این نامه ابراز امیدواری كرده است که با استعانت از حضرت حق و توجهات حضرت صاحب الزمان(عج) ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

captcha