موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس «طعم جبهه» می‌گیرد
کد خبر: 3611502
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
در تابستان؛

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس «طعم جبهه» می‌گیرد

گروه جهاد و حماسه: هفتمین اردوی تابستانی «طعم جبهه» با حضور دانش‌آموزان استان تهران به میزبانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از نیمه تیرماه تا بیستم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بعد از ماه مبارک رمضان و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسر نمای مقاومت میزبان برنامه اردویی «طعم جبهه» و بازدید دانش‌آموزان مناطق محروم کشور است که در قالب برنامه طعم جبهه ویژه اردوهای یک‌روزه دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران و شهر تهران علاوه بر بازدید از تالارها و سراسرنمای مقاومت به تماشای فیلم‌های سه بعدی و اجرای تئاتر دفاع مقدس در این بخش‌ها می‌پردازند و برای چهارمین سال متوالی نیز دانش‌آموزان مناطق محروم کشور با همکاری موسسه علوی وابسته به بنیاد مستضعفان در فصل تابستان از تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید خواهند کرد.

یادآور می‌شود، با توجه به همزمانی اردوهای یک روزه «طعم جبهه» و بازدید دانش‌آموزان مناطق محروم که به مدت 11 هفته برگزار می‌شود، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی بازدید حدود 26 هزار دانش‌آموز و به تفکیک اردوهای دختران و پسران انجام گرفته است. 

captcha