«درد مقدس»، فردا رونمایی می‌شود
کد خبر: 3611509
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

«درد مقدس»، فردا رونمایی می‌شود

گروه هنر: مستند «درد مقدس» عنوان کاری با محوریت زندگی شهید چمران است که فردا 31 خردادماه در فرهنگسرا رسانه رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، «درد مقدس» عنوان مستندی است که توسط قرارگاه جهادی  امام رضا(ع) تولید شده و موسسه سفیران صبح نیز در تولید این کار، مشارکت داشته است. این مستند را میلاد حمیدی، کارگردانی کرده و سیدامیر حسین جوزی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

در این گزارش آمده، این مستند با هدف تربیت نسل جوان در راستای پرورش روحیه جهادی است.  در این کار قرار است بخش‌های از زندگی شهید چمران تصویر شود. مقطعی که از زندگی ایشان انتخاب شده به دوره ای بر می گردد که وی در مدرسه صنعتی جبل عامل لبنان به عنوان مدیر مشغول فعالیت است.

در ادامه این خبر آمده، در این مستند مصاحبه‌هایی با شاگردان، دوستان و همراهان شهید چمران صورت گرفته است. مراسم رونمایی این مستند با حضور هنرمندان، سفرای کشورهای سوریه و لبنان، نمایندگان حزب الله لبنان، مهدی چمران و همراهان و دوستداران شهید چمران، چهارشنبه 31 خرداد ساعت 15:30 در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می توانند به این فرهنگسرا واقع در: خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند.
captcha