سومین نشست هم‌اندیشی و هم‌آوایی آینده شهری ایران برگزار می‌شود
کد خبر: 3611572
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
از سوی مجمع جهانی شهرهای اسلامی؛

سومین نشست هم‌اندیشی و هم‌آوایی آینده شهری ایران برگزار می‌شود

گروه سلامت: سومین نشست هم اندیشی و هم آوایی آینده شهری ایران با حضور استادان و نخبگان برجسته علوم شهری با محوریت سنجش وضعیت پایداری در کلانشهر تهران از سوی مجمع جهانی شهر اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین نشست هم اندیشی و هم آوایی آینده شهری ایران با حضور استادان و نخبگان برجسته علوم شهری با محوریت سنجش وضعیت پایداری در کلانشهر تهران از سوی مجمع جهانی شهر اسلامی برگزار می‌شود.
در این نشست تجارب و ارزش‌های کاربردی توسعه و پیشرفت مدیریت شهری در جهان و اثر آن بر شهرهای ایران و چشم‌انداز مدیریت شهری ایران بررسی شده و توجه به رویکردهای نوین توسعه شهری و باید و نباید‌های شهری مورد توجه قرار می‌گیرد.
بر اساس این گزارش نشست هم اندیشی و هم آوایی آینده شهری ایران با هدف به روز کردن ساختارها، مکانیزم‌ها و رویکردهای توسعه شهری و با انگیزه تعامل و تبادل تجربیات و به قصد ارتقای کیفیت زیست در ایران با ترکیبی از حرفه‌مندان، مدیران شهری، شهرداران و متخصصین تشکیل شده است.
همچنین در این نشست استفاده از عقل معاصر برای بهبود کیفیت زیست شهری، توجه به رویکردهای نوین توسعه شهری –تاریخی جهان، چشم‌انداز آینده شهری ایران و ترسیم آینده فرزندان ایران زمین و اولویت‌های آن بررسی می‌شود.

captcha