«من نگهبان ایرانم»؛ جدید‌ترین دیوارنگاری میدان ولی‌عصر(عج)
کد خبر: 3611576
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

«من نگهبان ایرانم»؛ جدید‌ترین دیوارنگاری میدان ولی‌عصر(عج)

گروه هنر: در پی عملیات غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور، دیوارنگار بزرگ میدان ولی‌عصر(عج) در پاسداشت این پیروزی تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مدتی بود که به واسطه حضور غرورآفرین مردم در صحنه انتخابات 29 اردیبهشت، دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) با عنوان «نشان اقتدار» قدردان حضور میلیونی مردم و خنثی شدن توطئه‌های استکبار جهانی بود که در تبلیغات ضدانقلابی خود مدعی دلسردی مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران بودند اما به نقل از رهبر معظم انقلاب رأی مردم در نظام رأی به نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

این دیوارنگار تا روز گذشته که سازمان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به پرتاب 6 فروند موشک میانبرد به مواضع گروه تکفیری داعش در دیرالزور به تلافی عملیات تروریستی آنها در چهارشنبه 17 خرداد در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) کند، زینت بخش میدان بود تا اینکه رهگذران و عابران صبح امروز در گذر از این میدان، دیوارنگاری جدیدی در ضلع شمالی غربی آن و بر ساختمان شیشه‌ای دانشکده خبر را مشاهده کردند.

«من نگهبان ایران» عنوان این دیوارنگاری جدید در پاسداشت عملیات غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در آن دست قدرتمند سپاه همچون سایت پرتاب موشک باز شده است و 6 فروند موشک از آن شلیک شده‌اند.

در کنار این دیوارنگاره، دو بیت شعر نیز به چشم می‌خورد که یک بیت آن به این شرح است:

«گر یک وجب از خاک مرا چشم بدوزد/ تاوان بدهد خاکش فرسنگ به فرسنگ».

captcha