تشکیل بیش از ۵۰ کلاس در کانون های مساجد کرمان ویژه طرح قرآنی ۱۴۵۱
کد خبر: 3611580
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

تشکیل بیش از ۵۰ کلاس در کانون های مساجد کرمان ویژه طرح قرآنی ۱۴۵۱

مدیر مسئول کانون تخصصی قرآن امام سجادعلیه السلام کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی ۱۴۵۱ در کانون های فرهنگی هنری مساجد اعلام کرد: برای این طرح قرآنی ۵۶ کلاس در سطح کانون های مساجد شمال استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: جواد دانایی، مدیر مسئول کانون تخصصی قرآن امام سجاد(ع) کرمان با اشاره به اجرای طرح ملی 1451 در کانون های فرهنگی هنری مساجد اعلام کرد: برای این طرح قرآنی 56 کلاس در سطح کانون های مساجد شمال استان تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه از این تعداد 10 کلاس در مرکز استان دایر است؛ اظهار داشت: کلاس ها همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شروع شده و حداکثر سه ماه ادامه دارد و شامل مباحثی چون قرائت، تجوید، مفاهیم و حفظ است.
دانایی با اشاره به اینکه طرح قرآنی 1451 با محوریت سوره های مبارکه ملک و واقعه اجرا می شود و شرکت در آن محدودیت سنی ندارد؛ هدف اصلی را آشنایی مردم با قرآن و تقویت حفظ قرآن کریم عنوان کرد.
وی از شرکت بیش از 800 نفر از کانون های مساجد در این طرح خبر داد و گفت: از این تعداد حدود 180 نفر آقایان و مابقی خانم ها هستند که سهمیه تشکیل کلاس ها و تعداد شرکت کنندگان در مقایسه با اجرای طرح در سال گذشته تفاوت چندانی ندارد.
captcha