10 تیر؛ آغاز ثبت‌نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان
کد خبر: 3611598
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

10 تیر؛ آغاز ثبت‌نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان

گروه دانشگاه: ثبت‌نام هفدهمین دوره از عتبات ویژه دانشگاهیان سراسر کشور از ۱۰ تیرماه در وب‌سایت لبیک آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، ثبت‌نام هفدهمین دوره از عتبات ویژه دانشگاهیان سراسر کشور از ۱۰ تیرماه جاری در وب‌سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان را با شعار «تفکر فاطمی، اقدام حسینی» آغاز می‌کند و این ثبت‌نام شامل دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، غیرانتفاعی، دانشگاه‌های علمی کاربردی، دانشگاه‌های نظامی و ... در سراسر کشور می‌شود.

سفرهای عتبات دانشگاهیان از لحاظ ویژگی‌های فرهنگی، آموزشی، برنامه‌های زیارتی، مالی و ... تفاوت‌هایی با کاروان‌های عادی دارد و اساتید دانشگاه‌ها، دختران مجرد، پسران دانشجو، متاهلین و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند.

شرایط زوجین دانشجو برای شرکت در عتبات دانشگاهیان
سامانه اطلاع‌رسانی عتبات دانشگاهیان (لبیک)، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ برای ثبت‌نام در عتبات دانشگاهیان، دانشجو بودن یکی از زوجین کافیست و لزومی به دانشجو بودن دو نفر نیست.
10 تیرماه؛ آغاز ثبت‌نام هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان
بنا بر این اطلاعیه، دانشجویان متاهل که هر دو دانشجو هستند هم فقط یک‌بار مجاز به ثبت‌نام در عتبات دانشگاهیان خواهند بود و نمی‌توانند به صورت جداگانه ثبت‌نام کنند. همچنین امکان به همراه بردن فرزند هم در کاروان‌های متاهلی وجود خواهد داشت.

همچنین ارائه تسهیلات به زوج‌های دانشجو، به زائر اصلی و همسر جداگانه تعلق می‌گیرد و در زوجینی که فقط یک نفر دانشجوست، وام به فرد غیر دانشجو هم تعلق می‌گیرد.

یادآور می‌شود، ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از 10 تیر الی 22 تیرماه جاری در وب‌سایت لبیک ادامه خواهد داشت و اعزام کاروان‌ها از مردادماه تا آبان‌ماه 96 صورت می‌پذیرد.
captcha