رئیس اداره اوقاف ساری در سمت خود ابقا شد
کد خبر: 3611665
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

رئیس اداره اوقاف ساری در سمت خود ابقا شد

گروه اجتماعی: با حکم قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری به مدت 3 سال در سمت خود ابقا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، با حکم عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و به پیشنهاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری به مدت 3 سال در سمت خود ابقا شد.
در قسمتی از این حکم آمده است:
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، برابر پیشنهاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به موجب این حکم به مدت 3 سال به سمت رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری منصوب می شود.
امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و پیروی از فرمایشات حضرت امام (ره) و تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و نصب العین قرار دادن تقوای الهی ، ضمن بهره گیری از تمام توانمندیها و ظرفیت‌ها و برقراری تعامل سازنده و فعال با مبادی ذیربط امور محوله را با هماهنگی سرپرست اداره کل مربوطه به نحو احسن به انجام رسانید.
 
 عبدالرضا عابد
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه
captcha