«3 شب، 3 محفل قرآنی» در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری
کد خبر: 3611699
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

«3 شب، 3 محفل قرآنی» در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

گروه جلسات و محافل: سه محفل قرآنی طی سه شب، 28 تا 30 خردادماه در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر و معلمان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، سه محفل انس با قرآن طی سه شب، 28 تا 30 خردادماه در دارالقرآن آیت‌الله غیوری شهر ری در حال برگزاری است.
این محفل نورانی که امشب، 30 خردادماه ویژه فرهنگیان و با حضور 200 نفر از همکاران فرهنگی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار می‌شود، با تلاوت شهرام یادگاری، آغاز می‌شود و در ادامه عزیزی از حفاظ کل قرآن کریم و استاد دانشگاه به سخنرانی می‌پردازد و حسن ختام این برنامه نیز اجرای گروه تواشیحی از فرهنگیان و ضیافت افطاری است.
3 شب، 3 محفل قرآنی در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری
براساس این گزارش محفل قرآنی نیز 28 خردادماه با حضور 150 دانش‌آموزان دختر برتر قرآنی این ناحیه با تلاوت و سخنرانی خواهران غلامی همراه بود.
محفل انس با قرآن دیگری نیز ویژه پسران برتر قرآنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری شامگاه گذشته، 29 خردادماه برگزار شد که طی آن محمد کاظمی به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت. در ادامه نیز حجت‌الاسلام مقیسه درخصوص ضرورت عمل به قرآن و ریشه‌ای شدن اعتقادات و پاسخ به شبهات به سخنرانی پرداخت و سپس گروه تواشیح دانش‌آموزان پسر به همخوانی و مدیحه‌سرایی پرداختند و در ادامه ضیافت افطاری برپا شد.
3 شب، 3 محفل قرآنی در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری
گفتنی است؛ کریمی، رئیس اداره قرآن اداره‌کل شهرستان‌های استان تهران، نصیری، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، غیوری، فرزند آیت‌الله غیوری و مؤسس دارالقرآن و همکاران مؤسسه باقیات‌الصالحات و سایر ارگان‌های شهری از دعوت‌شدگان در این مراسم هستند.

همچنین اجرای این برنامه‌ها را حلیمی از فعالان امر نماز و گودرزی از قاریان ممتاز و خلیلی از اعضای گروه تواشیح 80 نفره محمد رسول الله(ص) برعهده دارند.

captcha