تلاوت «حبیب صداقت» در محفل قرآنی سنندج
کد خبر: 3611796
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

تلاوت «حبیب صداقت» در محفل قرآنی سنندج

گروه جلسات و محافل: محفل انس با قرآن کریم شام‌گاه 29 خردادماه با حضور قاری بین‌المللی قرآن کریم در شهرستان سنندج برگزار شد.


تلاوت «حبیب صداقت» در محفل قرآنی سنندج

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با ماه مبارک رمضان و به همت مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 سنندج با همکاری دادگستری کل استان کردستان و بنیاد ملی نخبگان استان، محفل انس با قرآن کریم شام‌گاه دو‌شنبه، 29 خردادماه در شهرستان سنندج برگزار ‌شد.

در این محفل قرآنی و معنوی که همزمان با نماز مغرب و عشا در محل دارالقرآن یادگار امام(ره) (مرحوم صادقی) سنندج برگزار ‌شد، حبیب صداقت، قاری بین‌المللی قرآن کریم و رتبه برتر مسابقات بین‌المللی ترکیه به تلاوت آیات الهی پرداخت و در ادامه نیز امین اسدی، حسین عبدالملکی و فؤاد مولودی، قاریان قرآن کریم به تلاوت کلام‌الله مجید پرداختند.

همچنین، در این مراسم معنوی که از ساعت 18 تا 20:30 با حضور علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم برگزار شد، گروه دف‌نوازی «ئاویه ر» نیز به اجرای برنامه پرداختند.

یادآور می‌شود، همزمان با ماه بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم به همت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سنندج در محل دارالقرآن یادگار امام(ره) این شهرستان برگزار ‌شد.

captcha