نگاهی به اهم فعالیت‌های قرآنی مؤسسه «رسول امین» اصفهان
کد خبر: 3611927
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

نگاهی به اهم فعالیت‌های قرآنی مؤسسه «رسول امین» اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: فعالیت‌های قرآنی مؤسسه رسول امین استان اصفهان، از سوی مدیر اجرایی این مرکز تشریح شد.

محمدرضا الهی‌دوست، مدیر اجرایی مؤسسه رسول امین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت رسول امین اصفهان، فعالیت‌های گسترده‌ای را در زمینه‌های قرآن، فرهنگی و پژوهشی از سال 1391 تاکنون به اجرا رسانده است.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های این مرکز برگزاری طرح حفظ کل قرآن‌ کریم(سه ساله) است که از ابتدای خردادماه ویژه نوجوانان پسر آغاز شده است. این دوره در روزهای زوج با 2 ساعت آموزشی توسط اساتید مجرب در مکان مؤسسه در حال برگزاری است.

الهی‌دوست افزود: طرح قرآنی بشارت1451 که به صورت سراسری در حال برگزاری است، مؤسسه نیز در طول ماه رمضان برای بانوان بزرگسال و آقایان نوجوان این دوره را در 3 کلاس آموزشی برگزار کرده است که تعداد 30 نفر شرکت کرده‌اند. روز یکشنبه 4 تیرماه آزمون سوره ملک برگزار می‌شود.

وی به دیگر فعالیت‌های این مرکز قرآنی اشاره کرد و افزود: کلاس دوره و مرور(تثبیت حفظ برای حافظان کل قرآن‌ کریم) ویژه آقایان در ترم تابستان سه روز در هفته و ایام تحصیل دو روز در هفته برپا می‌شود.

الهی‌دوست ادامه داد: این مرکز قرآنی طرح «ریحانه‌ها» را برای کودکان 3 تا 6 سال با آموزش سرودهای کودکانه، آداب اسلامی، قصه‌های قرآنی و غیره برگزار می‌کند.

گفتنی است؛ مؤسسه قرآنی رسول امین در اصفهان، خیابان توحید میانی، کوی 24(ارشاد) پلاک 26 واقع شده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با این مرکز می‌توانند با شماره 09358832733 تماس حاصل کنند.
captcha