افتتاح شعبه جدید مؤسسه قرآنی «بهشت رضوان»
کد خبر: 3612002
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

افتتاح شعبه جدید مؤسسه قرآنی «بهشت رضوان»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: شعبه جدیدی از مؤسسه قرآنی بهشت رضوان البرز در منطقه علی‌آباد افتتاح می‌شود.

حسن اسحاقی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت بهشت رضوان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بهشت رضوان البرز از سال ۹۳ فعالیت خود را به همت چهار نفر از نخبگان و فعالان فرهنگی و قرآنی استان آغاز کرد و با هدف استوار نگه داشتن پرچم قرآن در این استان تأسیس شد.

وی ادامه داد:‌ این مرکز قرآنی کلاس‌هایی را در رشته‌های مختلف قرآنی برگزار می‌کند که در این راستا قرآن‌آموزان زیادی جهت آموزش از نقاط مختلف به این مؤسسه می‌آیند که به منظور تسهیل رفت و آمد، تصمیم گرفته شد شعبه‌ای دیگر در منطقه علی‌آباد راه‌اندازی شود.

اسحاقی افزود: مقرر شده است که زیرزمین خانه یکی از خیرین برای برپایی کلاس در اختیار مؤسسه باشد و در ابتدا رشته روخوانی توسط مربیان آموزش داده شود و سپس دیگر رشته‌ها در برنامه‌ریزی گنجانده شود.

مدیر مؤسسه افزود: این مکان به وسعت 60 متر است که از سوی مؤسسه در حال تجهیز و آماده‌سازی است و در هفته آینده با برپایی کلاس‌های آموزش، کار خود را آغاز می‌کند.

اسحاقی بیان کرد: تاکنون برای حضور در این کلاس‌ها، 20 نفر دختر و 15 نفر پسر نوجوان جهت شرکت در رشته روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌ کریم ثبت‌ نام کردند.

یادآور می‌شود، مؤسسه بهشت رضوان در البرز، شهرستان محمد‌شهر، جنب تلویزیون شهری، کوچه سوری واقع شده است و شماره تلفن این مرکز قرآنی ۰۲۶۳۶۱۲۹۹۶ است.

captcha