روز قدس روز اعلام برائت از ظلم‌ستیزی است
کد خبر: 3612040
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
معاون استانداری خراسان‌شمالی:

روز قدس روز اعلام برائت از ظلم‌ستیزی است

گروه سیاست و اقتصاد: معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌شمالی گفت: روز قدس نماد وحدت و همبستگی ملت ایران است.

محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: برپایی راهپیمایی روز قدس یک رسم ماندگار است که با تدبیر امام خمینی (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس با این هدف که جهان اسلام مردم فلسطین را فراموش نکنند برپا می‌شود، گفت: مردم بی دفاع و بیگناه فلسطین با ظلم و ستم از سوی رژیم صهیونیستی از خانه و کاشانه خود آواره هستند.
ایرانی با بیان اینکه برپایی راهپیمایی روز قدس یک راهکار بنیادی و استراتژی فعال در مقابل صهیونیست است، افزود: همه ما در روز جهانی آزادی قدس با ایمان، اعتقاد و حضور حداکثری در راهپیمایی شرکت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی در خط مقابله با صهیونیست و استکبار جهانی است ، گفت: شرایط امروز جامعه جهانی به سبب حضور نیروهای نظامی آمریکا و غرب در منطقه و حاشیه خلیج فارس از حساسیت بالایی برخوردار بوده بنابراین بیش از پیش باید نسبت به شرکت در راهپیمایی روز قدس احساس تکلیف کنیم.
وی یادآور شد: باید در روز جهانی قدس همه مردم و مسئولان با حضور با شکوه و گسترده خود در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی شرکت کنند تا روزی که رژیم منحوس صهیونیست ریشه کن شود.
ایرانی متذکر شد: مردم ایران اسلامی بار دیگر با وحدت و همبستگی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و مشت محکمی بر دهان دشمنان می زنند.
captcha