ارائه اولین نرم‌افزار اندرویدی رایگان «تقلید قرآن»
کد خبر: 3612041
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

ارائه اولین نرم‌افزار اندرویدی رایگان «تقلید قرآن»

گروه شبکه اجتماعی: به همت جوان بیرجندی، اولین نرم‌افزار اندرویدی رایگان تقلید قرآن تولید و ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مصطفی لطفی‌نسب، قاری و حافظ قرآن کریم متولد سال 1371 در شهر بیرجند است که پس از تحصیل در رشته مهندسی کامپیوتر با همت و اراده خود به تولید و طراحی نرم افزار تقلید قرآن پرداخت.
لطفی‌نسب در کارنامه قرآنی خود حفظ 5 جزء قرآن کریم، نفر ششم مسابقات سپاه در کل کشور و حافظ مفاهیم و ترجمه مفردات کل قرآن کریم را دارد. به گفته وی ایده این نرم‌افزار در کلاس‌های قرآن که باید برای قرائت تحقیق از لحن و اصوات قراء و اساتید ممتاز جهان اسلام تقلید کرد، شکل گرفت. در این نوع آموزش هزینه‌بر، به استاد و وقت زیاد، نیاز است که با وجود این نرم‌افزار این نیازها برطرف خواهد شد.

تقلید قرآن را رایگان بیاموزید

کليت نرم‌افزار آموزش تجويد قرآن
نرم‌افزار قابل توسعه آموزش تجويد قرآن کريم با استفاده از تجارب اساتيد به‌نام قرائت در خردادماه 1396 ارائه و مراحل طراحي، ارتقاء و آپديت‌هاي ماهانه نيز تا چند سال ادامه خواهد داشت. با استفاده از متد آموزشي این نرم‌افزار، قرآن‌آموز قادر است حدودا یک ماه با تمرين روزانه یک ساعت، تجويد قرآن کريم را فرا بگيريد و دانش تجويدي خود را ارتقاء دهد. الگوريتم نرم افزار تحت عنوان سرور و کلاينت، بسيار عالي و تضميني به همراه چند منبع بصورت مراحل براي استفاده‌کننده ارائه شده است. آموزش‌هاي تئوري تجويد با استفاده از کتاب حلية‌القرآن و آموزش عملي به وسيله مصحف خليل‌الحصري است. 

اين مجموعه به سه صورت خودآموز تجويد قرآن‌ کريم، دستيار استاد براي تجويد، روخواني روان‌خواني در کلاس‌هاي آموزش قرآن کريم و همچنين خودآموز روخواني و روان‌خواني قرآن کريم معرفي شده است. اين نرم‌افزار شامل فايل‌هاي کلاينت مصحف معلم استاد خليل‌الحصري جهت دانلود و نصب و همچنين آموزش‌هاي تئوري و کاربردي تجويد قرآن کريم به‌صورت خلاصه و دقيق با دسته‌بندي منحصر به فرد است.

محیط داخل نرم افزار

از مزیت‌های این نرم افزار می‌توان به بازدهي بسيار بالا در زمان يادگيري و کيفيت آموزش، آموزش تجويد قرآن کريم با شيوه‌اي نوين، انس بيشتر با کلام وحي از جهت دسترسي راحت به گوشي‌هاي هوشمند و مورد استفاده براي اساتيد در کلاس‌هاي تجويد و روخواني _ روان‌خواني اشاره کرد.

علاقمندان برای دانلود نرم افزار و اطلاعات کلی‌تر به آدرس کانال تلگرامی این نرم‌افزار با عنوان نرم‌افزار اندرویدی تقلید قرآن کریم مراجعه کنند.

نام کاربری کانال تلگرامی نرم‌افزار اندرویدی تقلید قرآن کریم:  taghlidquran@
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۷
0
3
ساخت نرم افزارهای آموزشی به بهتر فهم علاقمندان منجرب می‌شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۴
0
4
ارائه از این دست نرم افزارها گسترش یابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۲
0
3
تولید نرم افزارهای جنبه‌های آموزشی دارند افزایش یابد
captcha