نحوه فعالیت گروه تلگرامی «امت قرآنی»
کد خبر: 3612076
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

نحوه فعالیت گروه تلگرامی «امت قرآنی»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، گروه تلگرامی‌ای را در جهت پل ارتباطی بین این مرکز و مدیران مؤسسات قرآنی سراسر کشور راه‌اندازی کرد.

سیدمحمد موجانی، مدیر روابط عمومی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به منظور ارتباط مدیران، قاریان و حافظان سراسر کشور با مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای قرآنی به‌ویژه اتحادیه قرآنی، کانال تلگرامی را راه‌اندازی کرد.

وی ادامه داد: این گروه تلگرام به نام امت قرآنی(اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی کشور) آغاز به فعالیت کرده است که موضوعاتی مانند اطلاع از سیاست‌ها، آئین‌نامه‌ها، ابلاغیه‌ها و قوانین و مصوبات نهادهای قرآنی در حمایت از فعالیت‌های قرآنی، به‌ویژه مؤسسات مردم‌نهاد، انعکاس اخبار و رویدادهای قرآنی کشور و هم‌اندیشی جامعه قرآنی کشور در این فضای مجازی مطرح است.

مدیر روابط عمومی خاطرنشان کرد: تاکنون 825 نفر از مدیران مؤسسات، مسئولان معاونت قرآن و عترت، علاقه‌مندان در این گروه عضو هستند که امیدواریم افراد علاقه‌مند به هم‌اندیشی درباره مسائل مؤسسات قرآنی نیز در این گروه وارد شوند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۱:۳۸
0
0
متاسفانه اطلاعات عمومی خیلی از ما حتی در موضوعاتی ساده، در سطح پایینی قرار داره.
این کانال سعی میکنه با زبانی ساده و با قرار دادن پستهای کوتاه سطح معلومات ضروری را در شما افزایش بده.
امیدوارم این کانال برای شما مفید باشه.
captcha