اعلام برنامه کاروان سفیران نور در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3612091
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴

اعلام برنامه کاروان سفیران نور در چهارمحال و بختیاری

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس اداره امور قرآنی استان چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح سفیران نور با تلاوت قاریان و حافظان بین‌المللی اعزام شده از سازمان دارالقرآن الکریم کشور خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مهدی پرتوی، رئیس اداره امور قرآنی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: طرح سفیران نور از چهارشنبه، 31 خردادماه مصادف با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان با همراهی و تلاوت قاریان و حافظان بین‌المللی در استان شروع شد.
وی گفت: در این طرح مجتبی محمد بیگی و سیداحمد مقیمی از قاریان بین‌المللی و عیسی خورشیدی حافظ بین‌المللی و همچنین مجری شبکه سیمای جهانی قرآن، حمید مجیدی‌مهر به اجرای برنامه می‌پردازند.
رئیس اداره امور قرآنی استان ادامه داد: طی نشستی که روز قبل در دفتر این اداره تشکیل شد مکان و زمان‌های اجرای برنامه این گروه نهایی شد.
پرتوی افزود: چهارشنبه، 31 خردادماه بعد از نماز ظهر و عصر این گروه در مسجد فاطمه الزهرا(س) میرآباد غربی شهرکرد و بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان با ضیافت افطاری در سورشجان با جمعیت 800 نفری تلاوت و اجرای برنامه  داشتند.
وی ادامه داد: کاروان سفیران نور امروز پنجشنبه، اول تیرماه بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد بقیه‌الله‌(عج) شوراب صغیر و بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با ضیافت افطاری در مسجد امام جعفر صادق(ع) دستنا اجرای برنامه داشتند.
مهدی پرتوی با بیان اینکه این‌گونه برنامه‌ها با هدف الگوگیری سایر نهادها در اجرای برنامه‌های قرآنی در طول سال  اجرا می‌شود، گفت: طرح سفیران نور در روز جمعه، دوم تیر بعد از نماز مغرب و عشاء و همراه با ضیافت افطاری و حضور مسئولان شهرستان سامان در پل زمانخان برگزار خواهد شد.
captcha