روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود
کد خبر: 3612096
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود

کانون خبرنگاران نبأ: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بروجن با بیان اینکه روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود، از مردم این شهرستان برای حضور حماسی، در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سیدابوالفضل صالحی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بروجن، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، از ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی از روحانیون، مبلغان، هیئت‌های مذهبی، مراکز قرآنی و عموم مردم شریف و قدرشناس شهرستان بروجن برای حضور حماسی، مثال‌زدنی و انقلابی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بروجن، از عموم گروه‌ها، اقشار، اصناف مختلف مردمی، تشکل‌ها، احزاب، گروه‌ها، جناح‌ها و دسته‌های مختلف سیاسی، اجتماعی وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی و آزادی قدس شریف خواست تا بار دیگر با خلق حماسه‌ای عظیم و درخور شکوه و مجد و عظمت ایران و ایرانی با حضور حماسی، مثال‌زدنی و انقلابی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، سیلی محکمی به‌ نظام استکبار و سلطه جهانی زده و با آرمان مقدس آزادی قدس شریف، تجدید میثاق کنند.
حجت‌الاسلام صالحی در مورد جهانی بودن روز قدس، گفت: روز قدس، جهانی است، و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملت‌هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند.
وی یادآور شد: روز قدس، روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند، در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند. روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود باید ملت‌های مستضعف در مقابل مستکبرین اعلان وجود بکنند، باید همان‌طور که ایران قیام کرد، و دماغ مستکبرین را به خاک مالید، و خواهد مالید، تمام ملت‌ها قیام کنند، و این جرثومه‌های فساد را به زباله‌دان‌ها بریزند.
علی بیگی
captcha