روش مطلوب حفظ قرآن در مؤسسات قرآنی + فایل صوتی
کد خبر: 3612119
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
در نشست تخصصی مطرح شد؛

روش مطلوب حفظ قرآن در مؤسسات قرآنی + فایل صوتی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به همت مدیریت فرهنگی دانشگاه مجازی المصطفی(ص) نشست تخصصی «بررسی روش حفظ قرآن در مؤسسات قرآنی و معرفی روش مطلوب» به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مدیریت فرهنگی دانشگاه مجازی المصطفی(ص)، نشست تخصصی ویژه مؤسسات قرآنی با محوریت روش‌های حفظ قرآن و معرفی روش مطلوب را به صورت مجازی(وبینار) عصر روز گذشته 30 خردادماه برگزار کرد.
صدیقی‌کامل، مدرس حوزه و کارشناس تربیت مربی حفظ قرآن کریم رأس ساعت 17 با توضیحات کوتاهی در مورد هدف این نشست سخنان خود را آغاز، سپس 120 دقیقه پیرامون روش‌های حفظ قرآن و تربیت مربی حفظ قرآن در مؤسسات مباحثی را ارائه کرد.
روند اینگونه نشست‌های مدیریت فرهنگی دانشگاه مجازی المصطفی(ص) اینگونه است که ابتدا کارشناس مربوطه درس خود را ارائه و پس از پایان نشست از حاضران خواسته می‌شود سؤالات خود را در قالب صوت یا نوشته با کارشناس مطرح کنند. نشست روز گذشته نیز از این دست بود و در انتهای مباحث مطروحه توسط کارشناس، حاضرین سؤالات خود را مطرح کردند.
مؤسسات قرآنی می‌توانند برای دیدن نشست علمی «بررسی روش حفظ قران در مؤسسات قرآنی و معرفی روش مطلوب» به لینک اینترنتی این نشست مراجعه و از مباحث مطرح شده استفاده کنند. همچنین برای سهولت دسترسی به مطالب مطرح شده در این نشست می‌توانند از فایل صوتی و فایل pdf که در انتهای خبر بارگذاری شده است، استفاده کنند.
فایل صوتی نشست تخصصی «بررسی روش حفظ قرآن در مؤسسات قرآنی و معرفی روش مطلوب»
کد
فایل pdf کارگاه اصول و روش حفظ قرآن کریم
captcha