محفل قرآنی «پیام وحی» در منجیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3612121
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

محفل قرآنی «پیام وحی» در منجیل برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با افتتاح خانه قرآن دانش‌آموزی در مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل محفل قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با افتتاح خانه قرآن دانش‌آموزی در مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل محفل قرآنی امروز، 31 خردادماه برگزار می‌شود.
این محفل قرآنی که با حضور قاریان و حافظان استان گیلان و فرماندهان و کارکنان و مسئولان مرکز آموزش تفنگداران منجیل و کارکنان دریایی قمر بنی‌هاشم(ع) برگزار می‌شود، ساعاتی مانده به اذان مغرب برپا می‌شود.
در ابتدای این محفل قرآنی یونس کریمی، قاری ممتاز نیروی دریایی ارتش به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهد پرداخت و همچنین علی ابراهیمی، قاری ممتاز استان گیلان نیز آیاتی از قرآن را تلاوت می‌کند.
بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان این مراسم حجت‌الاسلام صمدی، رئیس عقدیتی ـ سیاسی مرکز به ارائه فعالیت‌های قرآنی این مرکز خواهد پرداخت.
این محفل قرآنی با حضور مقامات لشکری و کشوری منجیل و رودبار برگزار می‌شود، حجت‌‌الاسلام محمدی‌نژاد و امیر دریادار حبیب‌الله صیادی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت. ابراهیم فلاح تبسم‌چهره، قاری ممتاز نیز در این مفل قرآنی به قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهد پرداخت.
همچنین امروز خانه قرآن دانش‌آموزی این مرکز نیز افتتاح می‌شود و به طور رسمی به فعالیت خواهد پرداخت. این خانه قرآن با ظرفیت 12 سیستم نرم‌افزای و همچنین تجهیزاتی چون قلم قرآنی، کتب و لوح‌های فشرده قرآنی به صورت تمام وقت از ساعت 8 صبح تا 20 شب آماده خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان تحت آموزش این مرکز است.
captcha