حمله موشکی سپاه سیلی رهبری و امت به داعش بود/ روز قدس تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) در فراموش نشدن فلسطین است
کد خبر: 3612221
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
آیت‌الله حسینی‌مازندانی:

حمله موشکی سپاه سیلی رهبری و امت به داعش بود/ روز قدس تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) در فراموش نشدن فلسطین است

کانون خبرنگاران نبأ: آیت‌الله حسینی‌مازندارنی در مراسم درس اخلاق با حضور طلاب و عموم مردم گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروهک تروریستی داعش نشان دهنده قدرت برتر نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هرگونه تهدید علیه امنیت مردم عزیز و ولایتمدار ایران می‌باشد، این اقدام شجاعانه دل تمام دوستان را شاد کرد و در عین حال من نیز از شدت خوشحالی به گریه افتادم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم درس اخلاق آیت‌الله سیدرضا حسینی‌مازندرانی، تولیت حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرری روز چهارشنبه 31 خردادماه در حضور طلاب و عموم مردم علاقمند با موضوع راهپیمایی روز قدس در مسجد امام حسین(ع) شهرری(محله دیلمان) برگزار شد.

آیت‌الله حسینی‌مازندرانی در ابتدأ گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع گروهک تروریستی داعش نشان دهنده قدرت برتر نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با هرگونه تهدید علیه امنیت مردم عزیز و ولایتمدار ایران می‌باشد، این اقدام شجاعانه دل تمام دوستان را شاد کرد و در عین حال من نیز از شدت خوشحالی به گریه افتادم.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی قدرتمند، موفق، بامهارت و همچنین آبروی ولی فقیه و نظام اسلامی است، علاقه و محبت مردم به دلاورمردان سپاه در پی این حمله موشکی به مواضع داعش بیشتر شده است.
حسینی‌مازندارنی با اشاره به نقش برجسته و ارزشمند نیروهای نظامی در شکل‌گیری و تداوم نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی افزود: بسیج و سپاه پاسداران نقش موثری در استمرار نظام دارند، اقدام شجاعانه و انقلابی این نیروهای موفق موجب اعتراف دشمنان به قدرت عظیم نیروهای نظامی ما شد و من از این موفقیت بسیار خوشحالم و برای سلامتی نیروهای دلاور سپاه دعا می‌کنم.
امام جماعت مسجد امام حسین(ع) شهرری با اشاره به هوشمندی و آینده‌نگری مقام معظم رهبری گفت: ارزش سخنان معظم له برای نسل های امروز و آینده روشن می‌شود زیرا فرمایشات ایشان همیشه تحقق پیدا کرده است، برای نمونه ایشان بار ها به غیر قابل اعتماد بودن امریکا اشاره کردند هر چند عده‌ای مدام شعار سازش سر می‌دادند ولی سرانجام درستی منویات ایشان در قضییه برجام و مذاکرات هسته‌ای برای همگان روشن شد.
وی درباره شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه اخیر تروریستی تهران بیان کرد: عاملان آن جنایت کور جواب محکمی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت کردند و لازم است بدانند هیچگاه چنین اقداماتی علیه ایران بی جواب نخواهد ماند.
آیت‌الله حسینی‌مازندانی درباره ناکگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به روز قدس گفت: هر سال شاهد حضور پرشور و گسترده تر مردم در راهپیمایی روز قدس هستیم چون سخن و کلام امام خمینی(ره) برای خدا بود، حضور ملت در برنامه های انقلاب هر ساله بیشتر می‌شود، البته حضور پرشور مردم می‌تواند مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی باشد، این رفتار مردم نشان دهنده بصیرت و ولایتمداری آنان است.
وی ادامه داد: بر تمام مسلمانان و آزادگان جهان وظیفه است که با لبیک به فرمایش امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز قدرس شرکت پرشور و حماسی داشته باشند، چگونه داعشی که ادعای پرچمداری اسلام می‌کند تاکنون به اسرائیل حمله تکرده است و مدام مسلمانان را به خاک و خون می‌کشد! این موضوع نشان می‌دهد داعش دست پرورده صهیونیست ها است و در عین حال این گروهک مرتد می‌باشد و مبارزه با آنان واجب است.
مفسر قرآن کریم با اشاره به آیه 144 سوره بقره و تغییر قبله مسلمان از مسجدالاقصی به مسجدالحرام(واقعه‌ای که در سال دوم هجری در مسجد ذوقبلتین رخ داد) گفت: مسجدالاقصی قبله نخست مسلمین بوده است و صهیونیست ها نمی‌توانند ماهیت و هویت اصیل آن را از بین ببرند.
استاد اخلاق مشهور شهرری با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر نابود شدن اسرائیل با ریختن یک سطل آب از سوی مسلمانان اظهار داشت: مسلمانان با همدلی و وحدت می‌توانند دشمنان را نابود کنند زیرا خداوند متعال در آیه 103 سوره آل‌عمران می‌فرماید اگر مسلمانان جهان از تفرقه و اختلافات مختلف دوری کنند مطمئنا اسرائیل، داعش و دیگر گروهک های متلف نابود خواهند شد.
آیت‌الله حسینی‌مازندارنی در پایان مجددا بر شرکت حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و از آنان خواست تا با حضورشان بینی دشمنان نظام اسلامی را به خاک بمالند.
محمد ایمانی‌مهر
captcha