آتش به اختیار فرهنگی، منطقی و در فضای قانون جای دارد
کد خبر: 3612233
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹

آتش به اختیار فرهنگی، منطقی و در فضای قانون جای دارد

گروه فرهنگی: رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ممکن است عده‌ای فرمان آتش به اختیار را به بی قانونی تعبیر کنند، ولیکن این تعبیری غلط است، زیرا که در فضای در قانون و فضای منطقی و حقوقی کشور جای دارد.

به گزارش خبر گزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد قطبی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان روز گذشته چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه پیرامون موضوع «آتش به اختیار فرهنگی، رویکردها، نمونه‌ها، افق‌ها» که در محل دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب درسخنرانی خود در روز 17 خرداد در جمع دانشجویان به بحث‌های فرهنگی توجه مجددی کردند، ایشان بارها فرهنگ را به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی و اولیه خود مطرح کرده‌اند.
وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری به مسئله فرهنگی در سال‌های اخیر بیشتر شده و در این زمینه دانشجویان، استادان دانشگاه و افراد تحصیل کرده و نخبه گان را افسران جنگ نرم خطاب کرده‌اند.
حجت‌الاسلام قطبی ادامه داد: اخیرا بحث‌های ایشان به این سمت پیش رفته است که اگر افسران در میدان-که فرماندهی هسته‌های کوچک را بر عهده دارند- ارتباط‌شان با قرارگاه قطع شد و ضرورتا حرکتی را برای گسترش فرهنگ و یا قطع آسیب فرهنگی مشاهده کردند، به صورت خودجوش عمل کنندکه این حرکت مصداق مبارزه با جنگ نرم است.
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: برای اولین بار نیست که واژه‌ای از عرصه میدان جنگ، برای عرصه‌های فرهنگی که جنگ نرم است به‌کار برده می‌شود، بلکه واژه‌های خاکریز،استراتژی و راهبرد نیز که واژه‌های عرصه جنگ است قبلا برای مسائل فرهنگی به کار برده می‌شد.
حجت‌الاسلام قطبی بیان کرد: ممکن است عده‌ای فرمان آتش به اختیار را به بی قانونی تعبیر کنند، ولیکن این تعبیری غلط است،  زیرا که در فضای  در قانون و فضای منطقی و حقوقی کشور جای دارد.
captcha