برپایی ایستگاه فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 3612257
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

برپایی ایستگاه فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی روز قدس

گروه اجتماعی: هم‌زمان با روز قدس ایستگاه فرهنگی و هنری در محور خیابان مصلی به‌همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، شهرداری خرم‌آباد، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان لرستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، اعظم روانشاد، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، پنج‌شنبه، یکم تیرماه، در جمع خبرنگاران، از برپایی ایستگاه فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی روز قدس خبر داد.
وی ادامه داد: برنامه‌های روز قدس در سال‌جاری نیز مانند سال‌های گذشته در راستای تقویت روحیه استکبارستیزی و مبارزه با صهیونیسم، روز جهانی قدس محور وحدت و مقاومت امت اسلامی، تأکید بر پیوند شوم وهابیت و صهیونیسم در شکل‌گیری گروه‌های تروریستی نظیر داعش و عزم راسخ امت اسلامی در مقابله با تروریسم و پافشاری بر اصول انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.
روان‌شاد با اشاره به برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد برای روز جهانی قدس، بیان کرد: همزمان با روز قدس ایستگاه فرهنگی و هنری در محور خیابان مصلی به‌همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، شهرداری خرم‌آباد، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد، ادامه داد: این ایستگاه شامل نقاشی کودک و نوجوان، اهدا کتاب، مسابقه عکاسی، نمایشگاه عکس و کاریکاتور، اجرای نمایش، پلاکارد نویسی، بخش پوستر و رسانه انقلاب و قدس است.

captcha