بیانیه نماینده ولی فقیه در مازندران درباره حمله موشکی سپاه به مواضع داعش
کد خبر: 3612281
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

بیانیه نماینده ولی فقیه در مازندران درباره حمله موشکی سپاه به مواضع داعش

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مقام معظم رهبری طی بیانیه‌ای از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع نیروهای تکفیری تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران نماینده مقام معظم رهبری و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران طی بیانیه‌ای از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع نیروهای تکفیری تقدیر کرد.
در این بیانیه آمده است:
بسم الله القاصم الجبارین
یکبار دیگر دست قدرت خدا از آستین ملت مقتدر ایران اسلامی بیرون آمد و سیلی جانانه ای بر سر و روی نحس استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای او نواخت. غرش موشک‌های سپاه پاسداران پایه‌های کفر و شرک و نفاق را به لرزه درآورد و قلوب مالامال از عشق و ارادت احرار و آزادگان جهان را تسلی بخشید.
طوفان خشم الهی به فرمان فرمانده حکیم و مقتدر جبهه اسلامی به حرکت درآمد و طومار عمر سران جاهل و غدار تکفیری را در هم پیچید و رقص شمشیر جهال عقب مانده و قرون وسطایی را به عزای دردناک مبدل ساخت. پرواز موشک‌های نقطه زن سپاه از فراز سه کشور و هدف گیری 700 کیلومتری در آن‌سوی خاورمیانه نشان داد که ایران بزرگ بر اوج عزت جهانی ایستاده است و هیچ قدرتی قادر به تاثیرگذاری بر اراده این ملت نیست، زیرا بر فراز قله افتخارات در این کشور مردی ایستاده است که عصای موسی در دست و تبر ابراهیم بر دوش و هیبت علوی بر چهره دارد.
در این ایام خاطره انگیز پیشانی شکر بر آستان حق‌تعالی می‌ساییم و به روان شهدای مظلوم مقاومت اسلامی بالاخص 37 شهید مدافع حرم از دیار علویان درود و تحیت می‌فرستیم و با ارواح شهدای حق و حقیقت پیمان می‌بندیم که راه نورانی آنان را تا آخرین نفر، آخرین نفس و آخرین قطره خونمان ادامه خواهیم داد.
اینجانب به تبعیت از مقام معظم رهبری و تأسی از امام امت (ره) دست و بازوی رزمندگان اسلام را می بوسم و بر این بوسه افتخار می کنم.
خدا یار و نگهدارتان باد مدافعان وطن
نورا... طبرسی
نماینده مقام معظم رهبری و ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران
و عضو مجلس خبرگان رهبری


captcha