تفکر اقتصادی شهید بهشتی همان اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: 3612326
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
آیت‌الله میرعمادی:

تفکر اقتصادی شهید بهشتی همان اقتصاد مقاومتی است

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که تفکر اقتصادی شهید بهشتی همان اقتصاد مقاومتی است که ما امروز دنبال احقاق آن هستیم، عنوان کرد: شهید بهشتی به اسلام، مردم و نظام متعهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه  خرم‌‍آباد امروز پنج‌شنبه، یکم تیرماه، در دیدار کارکنان دادگستری لرستان، ضمن گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه، با تاکید بر این‌که باید از روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در جهت تقویت معنویت استفاده کنیم، گفت: ما هرچه بتوانیم معنویت را افزایش دهیم توان خدمت خود را بالا برده‌ایم.
وی با اشاره به این‌که رضایت مردم در صورت به دست آوردن رضایت خداوند حاصل می‌شود، عنوان کرد: اگر رابطه خود را با خداوند اصلاح کنیم رابطه ما با مردم درست می شود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تفکر و تعهد را دو ویژگی مهم شهید بهشتی دانست و افزود: شهید بهشتی یک تفکر برخاسته از اسلام ناب داشت که علی‌رغم سال‌ها زندگی در جامعه‌ غربی، دنباله‌رو تفکر غربی نشد.
وی ادامه داد: شهید بهشتی یک عالم ربانی بود که متاسفانه تفکر او مغفول مانده است و اندیشه‌های او در زمینه حکومت، دولت، سیاست و اداره جامعه مطرح نمی‌شود.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که تفکر اقتصادی شهید بهشتی همان اقتصاد مقاومتی است که ما امروز دنبال احقاق آن هستیم، عنوان کرد: شهید بهشتی به اسلام، مردم و نظام متعهد بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که نیاز مردم به حکومت در نیاز به امنیت، نیاز به عدالت و نیاز به معیشت، است، ادامه داد: حکومت باید امنیت مردم را تامین، عدالت را در جامعه اجرا کند تا اقتصاد و معیشت مردم تنظیم شود.
وی با بیان این‌که دستگاه قضا مظهر عدالت و اقتدار است، ادامه داد: عدالت هدف بعثت پیامبران بود و قضاوت نیز راهی برای ایجاد عدالت و احقاق حق است.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که مردم از دستگاه قضا انتظاراتی دارند که باید در اولویت قرار بگیرند، اظهارکرد: ایجاد امنیت اجتماعی، مبارزه اساسی با فساد، کوتاه کردن دادرسی و کم کردن ورود پرونده‌ها به دادسرا، برخورد مناسب با مراجعه‌کنندگان و اقتدار و عملکرد قوه قضاییه، ازجمله انتظارات مردم از قوه قضاییه است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: برای اجرای عدالت خون ریخته شده، حضرت علی(ع) به شهادت رسید و خداوند بهترین مخلوقات را برای اجرای آن برگزید.
وی در پایان تاکید کرد: عملکرد دادگستری لرستان مورد رضایت مردم است و آرامش و امنیت خوبی در استان حاکم است.
captcha