مهلت ارسال اثر به نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه تمدید شد
کد خبر: 3612335
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

مهلت ارسال اثر به نوزدهمین همایش کتاب سال حوزه تمدید شد

کانون خبرنگاران نبأ: دبیر همایش کتاب سال حوزه گفت: با توجه به مصادف شدن فراخوان همایش با ایام ماه مبارک رمضان و سفرهای تبلیغی فضلا و طلاب محترم حوزه، با تصمیم دبیرخانه همایش، مهلت ارسال آثار تا 15 تیر‌ماه تمدید شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مقیمی دبیر همایش گفت: با توجه به مصادف شدن فراخوان همایش با ایام ماه مبارک رمضان و سفرهای تبلیغی فضلا و طلاب محترم حوزه، درخواست‌های فراوانی که طی روزهای اخیر برای تمدید فراخوان شد، بر این اساس و با تصمیم دبیرخانه همایش،  مهلت ارسال آثار تا 15 تیرماه تمدید شد.
دبیر همایش کتاب سال حوزه گفت: حوزویان محترمی که کتابی از آنها برای اولین بار در سال 95 به چاپ رسیده است و یا پایان‌نامه سطح 4 (دکتری) خود را در سال 95 دفاع کرده‌اند، می توانند در این همایش شرکت کنند.
وی افزود: صاحبان محترم آثار لازم است پس از ثبت نام اینترنتی در سایت همایش به نشانی www.ketabehowzeh.ir دونسخه از اثر خود را به نشانی «قم،بلوارامین ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، طبقه اول،‌ اتاق 13، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه» ارسال نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، درباره اقدامات انجام شده دردوره جاری همایش گفت: شورای علمی که بالاترین مرجع علمی همایش است، فعالیت خود را آغاز کرده و با تشکیل جلساتی سیاست‌ها وآئین نامه‌های دوره جاری را بررسی کرده است، هم چنین آثار رسیده در اختیار هیئت کتاب‌شناسی همایش قرار گرفته است و بخش زیادی از گونه‌بندی آثار در گروه‌های شانزده گانه علمی،انجام شده است.
وی ابراز کرد: براساس جدول زمانبندی همایش، ارزیابی اولیه آثار در مرداد 96 به پایان می رسد و آثار راه یافته به مرحله دوم داوری، وارد رقابت های اصلی همایش می شوند.
دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، تلفن‌های شماره 02532933447 و02532914558 را آماده پاسخگویی به سوالات فضلا و فرهیخگان محترم حوزوی درباره همایش اعلام کرد.
یادگار عباس‌پور
captcha