تشریح برنامه‌های مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش مشکات
کد خبر: 3612347
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱

تشریح برنامه‌های مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش مشکات

کانون خبرنگاران نبأ: مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش مشکات جزئیات برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم با محوریت تربیت قرآنی در این مؤسسه را تشریح کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سروش عبدالفتحی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش مشکات در رابطه با برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم در این مؤسسه، اظهار کرد: دوره تابستانه کلاس‌های آموزش قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان و در همه رده‌های سنی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی کلاس‌ها علاوه بر آموزش قرآن کریم، اخلاق‌مداری دینی و قرآنی است، ادامه داد: کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید١ و ٢، صوت و لحن، تفسیر مفاهیم، اخلاق و احکام، حفظ ترتیبی و حفظ موضوعی قرآن کریم با حضور اساتید حسن اشرفی، سلیمانی و خود ایشان برگزار خواهد شد.

عبدالفتحی با اشاره به اینکه ثبت‌ نام از قرآن‌آموزان از یکم تا هشتم تیرماه و آغاز کلاس‌ها از دهم تیرماه است، افزود: کلاس‌های بانوان از ساعت ٨:٣٠ تا ١٤:٣٠ و کلاس‌های آقایان از ساعت ١٤:٣٠ تا ٢١ دایر خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌ نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ٧٧٣٢٩٤٥٧ - ٠٩١٩٥١٢٨٩٨١ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش مشکات در تهرانپارس، بلوار شاهد (پروین)، خیابان ٢٠٨ شرقی(شهید ادیب)، بین خیابان ١٣١ و ١٣٣ واقع شده است.

در این مؤسسه حسینعلی شریف در سمت مشاور در بخش آقایان، زهرا حسینی در سمت مشاور حوزه بانوان، فائقه فتحی به عنوان مسئول بخش بانوان و حسن اشرفی به عنوان مشاور و مسئول بخش آقایان فعالیت دارند.

آرش احمدیان

captcha