عید فطر؛ پایان دومین دوره مسابقه فعال‌ترین صفحات رمضانی در شبکه‌های اجتماعی
کد خبر: 3612396
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱

عید فطر؛ پایان دومین دوره مسابقه فعال‌ترین صفحات رمضانی در شبکه‌های اجتماعی

گروه شبکه‌های اجتماعی: زمان شرکت در دومین دوره مسابقه فعال‌ترین صفحات رمضانی در شبکه‌های اجتماعی که از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است، پایان روز عید فطر به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، زمان دومین دوره مسابقه فعال‌ترین صفحات رمضانی در شبکه‌های اجتماعی که از اول ماه مبارک رمضان توسط تبیان آغاز شده بود، پایان روز عید فطر به اتمام خواهد رسید.

پس از اجرای موفق اولین دوره مسابقه فعال‌ترین صفحات رمضانی در شبکه اجتماعی تبیان در سال 95 که مورد توجه کاربران شبکه اجتماعی تبیان واقع شد، دومین دوره این مسابقه در شبکه اجتماعی تبیان با موضوع ماه مبارک رمضان و محتوای مرتبط با موضوعات رمضانی در حال برگزاری است.

برای شرکت در این مسابقه، کاربران شبکه اجتماعی می‌بایست یک صفحه جدید با محوریت موضوع محتوای رمضانی ایجاد کنند. برای ایجاد صفحه جدید در شبکه اجتماعی تبیان، می‌توان از راهنمای ارائه شده در صفحه سوالات متداول (این لینک) استفاده کنند. صفحات رمضانی که در سال گذشته در اولین دوره مسابقه فعال‌ترین صفحات رمضانی ایجاد شده‌اند، پذیرفته نمی‌شوند.

تمام کاربران عضو شبکه اجتماعی تبیان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. کاربران اگر تاکنون عضو شبکه اجتماعی تبیان نبوده‌اند، از اینجا می‌توانند به جمع کاربران بپیوندید. همچنین راهنمای عضویت در سایت تبیان نیز از اینجا قابل مطالعه است. آخرین نسخه اپلیکیشن شبکه اجتماعی تبیان را هم می‌توانید از اینجا دریافت کنند.

همچنین کاربران بایدحتماً بر روی تمام مطالب‌شان، برچسب #رمضان را ثبت کنند و برای شرکت در مسابقه، درج کلمه رمضان در نام انتخابی صفحه، الزامی است. به طور مثال: رمضان ماه مهمانی خدا و ...

امتیازات حاصل از مجموعه فعالیت‌های صفحات رمضانی، شامل تعداد پست، تعداد نظرات و تعداد پسندها، منتخبین این مسابقه را مشخص خواهد کرد و از این طریق، فعال‌ترین صفحات رمضانی معرفی خواهند شد.
captcha