ملت آگاه ایران تا بازگرداندن حقوق مردم فلسطین از هيچ حمایتی دريغ نخواهند كرد
کد خبر: 3612409
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۸
رئیس پارک علم و فناوری گیلان:

ملت آگاه ایران تا بازگرداندن حقوق مردم فلسطین از هيچ حمایتی دريغ نخواهند كرد

گروه اجتماعی: متقی طلب گفت: ملت آگاه ايران با اميد به وعده الهی تا بازگرداندن كامل حقوق مردم مظلوم فلسطين و پاک سازی منطقه از جنايتكاران تروريست، از هيچ حمايتی دريغ نخواهند كرد.

مجید متقی طلب، رئیس پارک علم و فناوری استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با بیان اینکه بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران چه مدبرانه در ماه مبارزه با نفس سركش، روزی را برای مبارزه واقعی برای انتفاضه فلسطين مظلوم بنيان نهاد، اظهار کرد: امام روز قدس را روز حیات اسلام دانست.

وی با بیان اینکه امروز جهان اسلام شاهد فلسطين و مردم مظلومش و يمن، عراق و سوريه و مردمان بی پناهشان است، افزود: مسلمانان فلسطینی همه روزه مورد هجوم وحشيانه جنايتكارن رژيم کودک کش صهيونيستی و دشمنان اسلام و حاميان آنها قرار می گيرند.

متقی طلب اضافه کرد: در اين شرايط مدعيان دروغين حقوق بشر و حاميان اصلی رژيم غاصب و سفاک صهيونيستی در سكوتی مرگبار به سر می برند، اما ملت آگاه ايران با اميد به وعده الهی و توكل به او، تحت رهبری مقام عظمی ولایت با عزمی راسخ و ملهم از اسلام ناب محمدی(ص) تا بازگرداندن كامل حقوق مردم مظلوم فلسطين و پاک سازی منطقه از جنايتكاران تروريست، از هيچ تلاش و حمايتی دريغ نخواهند كرد.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر حضور آحاد جامعه در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: مردم شريف گيلان با شرکت در راهپيمایی اين روز ضمن تجديد بيعت با آرمان‌های والای امام راحل(ره)، شهدای مقاومت به ويژه مدافعان حرم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همبستگی و حمايت خود را از مقاومت و پايداری مردم مسلمان و مظلوم فلسطين تا آزادسازی سرزمين قدس شريف اعلام خواهند کرد.

captcha