راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد آغاز شد
کد خبر: 3612429
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
دقایقی قبل؛

راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد آغاز شد

گروه سیاست و اقتصاد: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دقایقی قبل در مشهد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس دقایقی قبل از میدان پانزده خرداد به سمت حرم رضوی آغاز شد.
بنابر این گزارش، این راهپیمایی امروز دوم تیرماه همزمان با 28 رمضان 1438 هجری قمری با حضور طیف‌های مختلف مردم، زائران و مجاوران رضوی، مسئولان، علما و مراجع از میدان 15 خرداد واقع در خیابان امام رضا(ع) ساعت 10 صبح و بعد از قرائت قرآن توسط سعیدی، قاری مشهدی آغاز شده است و حرکت به سمت حرم رضوی ادامه دارد.
اجرای صلوات خاصه امام رضا(ع)، سرود جمهوری اسلامی توسط گروه رزم نواز لشگر 77 ثامن‌الائمه(ع)، اجرای سرود قدس و امام زمان(عج) توسط گروه تواشیح و همخوانی ولی عصر(عج) از دیگر برنامه‌های آغاز این مراسم به شمار می‌رود.
گفتنی است، ورودی آقایان به حرم رضوی از باب‌الرضا(ع) و ورودی بانوان از باب‌الجواد(ع) است، همچنین سخنرانی قبل از خطبه‌ها را سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی بر عهده دارد و در ادامه هم قرائت قطنامه و شرکت در نماز جمعه به امامت آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد صورت می‌گیرد.
captcha