جهاددانشگاهی قم، میزبان دانشجویان دختر پردیس فارابی دانشگاه تهران شد
کد خبر: 3612451
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

جهاددانشگاهی قم، میزبان دانشجویان دختر پردیس فارابی دانشگاه تهران شد

گروه اجتماعی: جهاددانشگاهی واحد قم شب گذشته اول تیر در ضیافت افطار و در جمعی صمیمی میزبان دانشجویان دختر پردیس فارابی دانشگاه تهران در کوشک تاریخی جنت آباد شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، در این مراسم که با حضور ۱۰۰نفر از دانشجویان دختر به همراه دکتر محمدی معاون فرهنگی -اجتماعی، معاون مالی و چند تن از مسئولان دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه تهران انجام شد، ضیافت افطار برگزار شد.
برنامه های مختلفی، بعد از حضور معنوی و باشکوه دانشجویان در نماز جماعت برگزار شد و دانشجویان پس از صرف افطار در برنامه های جذاب نجوم شامل جهت یابی در شب و ستاره شناسی در کوشک جنت آباد حضور یافتند.
سپس دانشجویان در این اردوی یک روزه در پیاده روی شبانه شرکت کردند و مسیری را به همراه مسئولان دانشگاه و مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد قم پیاده حرکت و از معماری زیبای ایرانی - اسلامی در کوشک جنت آباد نیز دیدن کردند.
گفتنی است سید علی حسینی مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی واحد قم به تشریح فعالیت های این نهاد انقلابی در بخش های فرهنگی، تولید خبر، IT، برنامه های آموزشی و تخصصی، فناوری، پژوهش وقابلیت های این مجموعه جهت حضور و همکاری بیشترپرداخت.
این اردوی به یاد ماندنی دانشجویان دانشگاه پردیس فارابی، با همکاری این دانشگاه و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد قم در جنت اباد برگزار شد.
captcha