حمله موشکی سپاه صحنه قدرت‌نمایی توان نظامی ایران بود
کد خبر: 3612499
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

حمله موشکی سپاه صحنه قدرت‌نمایی توان نظامی ایران بود

گروه سیاسی: امام‌جمعه نظرآباد گفت: حمله موشک‌های ذوالفقار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخی به حملات تروریستی گروه تکفیری داعش و صحنه قدرت‌نمایی توان نظامی ایران بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین جعفر محسن‌زاده، امام جمعه نظرآباد، دوم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تأکید بر اینکه روز جهانی قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین عالم است، اظهار کرد: همه ما این روز بزرگ که یادگاری از امام راحل است را گرامی می‌داریم.
وی با اشاره به اینکه شهروندان نظرآبادی همانند دیگر آزادی‌خواهان جهان در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت می‌کنند، گفت: مردم ایران و دیگر مردم جهان امروز با حضور در راهپیمایی روز قدس به مستکبران عالم نشان دادند در برابر ظلم سر خم نمی‌کنند.
این مسئول در بخش دیگر سخنان خود به فرارسیدن هفته قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: سالروز درگذشت آیت‌الله بهشتی را گرامی می‌داریم برای ارج نهادن به مقام والای این شهید بزرگوار هفته اول تیرماه به نام هفته قوه قضاییه نام‌گذاری شده است.
محسن‌زاده با اشاره به برخی بی‌انصافی‌ها نسبت به دستگاه قضا، گفت: دستگاه قضایی کشور کارنامه قابل قبولی دارد، برخورد با مجرمان و متخلفان، برخورد قاطع با فتنه گران در سال ۸۸، برخورد با برخی مفسدان و دانه‌درشت‌ها، برخورد با برخی آقازاده‌ها، برخورد با پرونده فساد سه هزارمیلیاردی و غیره همه و همه ازجمله اقدامات شایسته دستگاه قضا است.
امام‌جمعه نظرآباد با تأکید بر اینکه اطاله دادرسی‌ها مهم‌ترین دغدغه مردم است، گفت: برخورد نامناسب برخی از قضات و کارکنان دستگاه قضا با مراجعان و نمایندگان رسانه‌های گروهی نکته‌ای است که همچنان جای نگرانی دارد.
وی اضافه کرد: برخورد جدی با قاچاقچیان عمده مواد مخدر یکی از مطالبات جدی مردم از دستگاه قضا است که امیدواریم بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد.
این مسئول در بخش دیگری به حمله موشکی سپاه اشاره کرد که مواضع داعش در سوریه را مورد هدف قرار داده بود و گفت: این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامی انقلابی بود که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی تأکید کرد: اینکه می‌بینیم شلیک موشک‌ها با سرعت خیره‌کننده دقیقاً به هدف اصابت می‌کند حکایت از اراده پولادین مردان باایمان و سلحشور ایران اسلامی است باید بگوییم این موشک‌ها فقط‌ اتاق فرمان نیروهای تروریستی را منهدم نکرد قلب حامیان قداره‌کش و زورگوی تکفیری‌ها یعنی اسرائیل، آمریکا و عربستان سعودی را هم منهدم کرد.

captcha