نتیجه اتحاد امت اسلام، ریشه کن شدن دشمنان است
کد خبر: 3612569
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳

نتیجه اتحاد امت اسلام، ریشه کن شدن دشمنان است

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با تاکید بر حفظ وحدت مسلمانان در برابر رژیم غاصب اسرائیل و با تاکید بر حذف این غده سرطانی از صحنه روزگار، گفت: محو اسرائیل در گروی اتحاد امت اسلام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه؛ رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع مردم بجنورد، اظهار کرد: شاخص های ستمگر که در قرآن بیان شده با ویژگی های رژیم غاصب اسرائیل تفاوتی ندارد و چگونه شاهد ظلم آن ها بر مسلمانان فلسطین باشیم و چشم بر جنایات آن ها ببندیم.
وی با اشاره به اینکه بنا به گفته مولا علی(ع) باید با ظالم مبارزه کرد، ادامه داد: آل سعود گردن در برابر آمریکا خم کرده و با نزدیکی به اسرائیلی ها، به جنایت در یمن می پردازد اما امت اسلام نمی تواند تمایل آن ها به اغراض حیوانی را مشاهده کرده و دم فرو بندد.
وی لازمه مبارزه با ظالمان را داشتن حکومت مقتدر دانست و تصریح کرد: اگر قرار است حکومت داشته باشیم، باید آموزه های امام راحل(ره) که پایه گذار حکومت دینی بود، نصب العین ما باشد و انقلابی نیز کسی است که این اصول را پذیرفته و بر اساس آن حرکت می کند.
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مبارزه با استکبار، حفظ اقتدار قاطع، اصرار فراوان بر حفظ استقلال همه جانبه، پافشاری فراوان بر حفظ اصول دینی و شرعی، توجه به ملت های مظلوم دنیا، عزت بخشی به مسلمانان، ایجاد عدل در جامعه اسلامی، حمایت از محرومان و آزادی قدس شریف را از اهداف و آرمان های امام در پایه گذاری انقلاب عنوان کرد.
حجت الاسلام فرزانه اضافه کرد: امام برای ایجاد انقلاب این ارزش ها را پایه گذاری و تعیین کرد و امروز بقای انقلاب به حفظ این آرمان ها بوده و باید در راستای تحقق آن ها تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه همیشه حکومت حق پیروز است و این وعده خداوند در قرآن است، گفت: امکان ندارد ملتی در مسیر حق گام برداشته و پیروز نشود و خوشبختانه این حق و آرمان های اسلامی خاستگاه بسیاری از ملت های آزاده در جهان است.
وی افزود: وقتی ملتی در مسیر الهی باشد، جواب ترقه را با موشک می دهد و اگر نظام اجتماعی نبود و اسلام متکی بر حکومتی وجود نداشت، این اقتدار در برابر دنیا به نمایش گذاشته نمی شد.
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی اقتدار اسلام را به پشتیبانه حکومتی مقتدر دانست و خاطرنشان کرد: حکومتی که قدرتی نداشته باشد نمی تواند به دهان دشمن بزند و اگر قدرتی نداشتیم همیشه در مبارزه با آمریکا پیروز نبودیم.
حجت الاسلام فرزانه یادآور شد: ایران اسلامی همیشه در یاری از مظلومین فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و عراق پیروز بوده است و به برکت نظام قوی اجتماعی، دشمنان را خوار و خفیف ساخته است.
وی در ادامه سخنان خود اسرائیل را دشمن تمام بشریت خواند و اظهار کرد: این قوم نژاد پرست با اعتقاد به اینکه فرزندان خدا هستند و بقیه بشر برای خدمت به این قوم آفریده شده اند، به دنبال نابودی بشریت و حکومت بر سراسر کره زمین است و در این راستا پس از دستیابی به اهداف خود آمریکا را نیز نابود خواهد کرد.
وی اسرائیل را مادی پرست ترین قوم در کره زمین خواند و خاطرنشان کرد: این قوم با در دست داشتن اقتصاد و بخش عظیمی از ثروت دنیا به راحتی می تواند با تبلیغ به نفع خود ذهن بشریت را تغییر دهد و با قدرت طلبی به دنبال تصاحب کره زمین است.
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان اینکه امام راحل در سخنان ارزشمند خود به حق اسرائیل را غده ای سرطانی عنوان کردند، ادامه داد: خون شهدا به این انقلاب عزت داده و دیروز با بمباران داعش، اسرائیل به خود لرزید و بدانند که ملت ایران با بصیرت کامل دست از مرگ بر اسرائیل بر نمی دارد.
captcha