آمریکا در حال فروپاشی است/ دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است
کد خبر: 3612597
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰

آمریکا در حال فروپاشی است/ دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است

گروه سیاست و اقتصاد: وزیر سابق اطلاعات گفت: انقلاب اسلامی، هستی استکبار و خصوصا امپریالیست سرمایه‌داری آمریکا را هدف قرار داده و برای نابودی آن به جلو حرکت می‌کند و بنده طبق یکسری اطلاعات که در اختیار دارم می‌دانم که آمریکا در حال فروپاشی است و منشا این فروپاشی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبر‌گزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی،  وزیر سابق اطلاعات امروز جمعه در مراسم راهپیمایی روز قدس در اصفهان، اظهار کرد: ما امروز وارد صدمین سالی می‌شویم که اعلامیه بالفور توسط روباه پیر انگلیس به وجود آمد و رژیم صهیونیستی شکل گرفت، این مقوله در مقطعی بود که دنیای اسلام از یک اتحاد و انسجام ویژه‌ای برخوردار بود و این اتحاد و انسجام وضعیت نا امید کننده‌ای را برای استکبار و صهیونیست به وجود آورد.
حجت‌الاسلام مصلحی افزود: به همین علت استکبار و سه سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس، امریکا و موساد با طراحی که از حدود  20 سال پیش انجام شد، برنامه‌ریزی کردند که مسئله فلسطین و قدس را از متن زندگی مسلمانان پاک کنند.
وی با بیان اینکه  قرآن کتاب هدایت بشر می‌باشد و مجموعه بشریت صاحب فکر و اندیشه را تحت تاثیر خود قرار داده است، تصریح کرد:  یک سوم این قرآن مربوط تاریخ گذشتگان است و به خصوص بخش عمده آن مربوط به تاریخ یهود است و اینکه یهود در دوره‌های مختلف چه مقاطعی را پشت سر گذاشته و بنی اسرائیل چه دوره‌هایی را طی کرده و چه اقداماتی را انجام داده‌اند. حتی بیان می‌کند که در شکل‌گیری بعثت پیامبر و اسلام و به خصوص حاکمیت پیامبر بعد از هجرت از مکه، یهود و اسرائیل چه اقداماتی داشته‌اند.
وزیر سابق اطلاعات در این رابطه با اشاره به آیه 51 سوره مائده « يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْيَهُودَ وَ النَّصاري‏ أَوْلِياءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِياءُ بَعْضٍ وَ مَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمينَ» گفت: خطاب این آیه به مومنین و کسانی است که همراه پیامبر شدند و دعوت او را پذیرفتند و حرکت‌های انقلابی در مسیر پیامبر داشتند. 
وی در ادامه تفسیر آیه خاطر نشان کرد: آیه می‌گوید ولایت‌مدار و پیرو  و همراه با یهود نباشید.  ما امروز شاهد آن هستیم که با کمال تاسف اتحاد یهودی، غربی و عربی در حال شکل گرفتن است و این دقیقا با این هدف می‎باشد که مسئله قدس در حاشیه قرار گیرد و این چیزی است که پیامبر در مسیر دین و حاکمیت خود با آن مواجه شد.
وزیر اسبق اطلاعات بیان کرد: مسئله قدس و فلسطین را نباید مسئله عربی- صهیونیستی دانست، بلکه مسئله دنیای اسلام است و تنها مربوط به یک منطقه به نام فلسطین نمی‌شود.
وی با بیان اینکه مسئله فلسطین جزء گفتمان امام (ره) و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: امام (ره) به عنوان معمار بزرگ انقلاب فرمودند:  مسئله قدس یک مسئله شخصی و مخصوص به یک کشور و مسلمانان جهان در عصر حاضر نیست، بلکه حادثه‌ای برای موحدین جهان و مومنان اعصار گذشته، حال و آینده است؛ از روزی که مسجد‌الاقصی پی ریزی شد تا آنگاه که این سیاره در نظام هستی در گردش است.
وی افزود: دید امام خمینی در بحث قدس، بین‌المللی است و فقط مربوط به یک منطقه کوچک به نام فلسطین نیست.
حجت‌الاسلام مصلحی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جمع اساتید دانشگاه فرمودند: روز قدس، روز بسیار مهمی است و صرفا این نیست که ما از یک ملت مظلوم که از خانه خود رانده شده دفاع می‌کنیم، ما با یک نظام سیاسی ظالمانه مبارزه می‌کنیم. این نظام سیاسی جغرافیایی نیست و دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است. امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار و نظام سلطه است.
وی اظهار کرد: طراحی استکبار به حاشیه راندن فلسطین است. کیسینجر در این رابطه می‌گوید؛ ما برای توقف این ماشین قوی که به راه افتاده و این ماشین نفوذ مکتب تشیع و انقلاب اسلامی در جهان است و در حال حاضر هستی ما را به خطر انداخته، اعتراف می‌کند این ماشین هستی، استکبار را در معرض خطر قرار داده است و هیچ راهی جز اینکه جنگ شیعه و سنتی راه بیندازیم، نیست.
وزیر سابق اطلاعات  گفت: انقلاب اسلامی، هستی استکبار و خصوصا امپریالیست سرمایه‌داری آمریکا را هدف قرار داده و برای  نابودی آن به جلو حرکت می‌کند و بنده طبق یکسری اطلاعات که در اختیار دارم می‌دانم که آمریکا در حال فروپاشی است و منشا این فروپاشی انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این رابطه 13 میلیون مقاله در بحث فروپاشی آمریکا در گوگل موجود است و با بررسی که انجام شده این 13 میلیون مقاله مقالاتی است که اساتید‌ و اعضای هیئت علمی دانشگا‌ه‌های آمریکا نوشته‌اند و در بررسی اولیه‌ای که انجام گرفته شده در این 13 میلیون مقاله بخش عمده آن اصرار می‌کند که منشا این فروپاشی و منشا از بین رفتن استکبار و امپریالیسم سرمایه‌داری آمریکا، انقلاب اسلامی ایران است.
حجت‌الاسلام مصلحی تصریح کرد: در بعد اقتصادی رییس جمهور آمریکا می‌گو‌ید ما 20 ترلیون بدهی داریم و وضعیت ما در بحث اقتصادی خراب است. ترامپ می‌گوید ما کشوری داریم که به جاده‌ها و تونل‌ها و پل‌های جدید نیاز دارد اما پولی برای آن ندارد. همچنین ترامپ می‌گوید اتفاقاتی در قانون بیمه و درمان رخ می‌دهد و هزینه بیمه سلامت و خدمات درمانی سر به فلک می‌کشد. در بعد اجتماعی نیز می‌گوید ما کشوری بهم ریخته و جدا شده داریم و کشور ما دچار تفرقه بسیار است. این‌ بن‌بست‌هایی است که سیستم استکبار جهانی در آن قرار گرفته و منشا آن انقلاب اسلامی است. 
وی بیان کرد: علی‌رغم اسلام هراسی سنگینی که استکبار به راه انداخته‌ و شهرک سینمایی هالیوود را برای اسلام‌هراسی سرمایه‌گزاری کرده‌اند،  اما دیده می‌شود اندیشمندان دنیای استکبار و دنیای کفر به اسلام روی آورده‌اند و خواستار شناخت اسلام هستند و راه خروج از بن‌بست‌ها در کتاب قرآن مشاهده می‌کنند.
وی اظهار کرد: در یک جمع‌بندی‌ که از یکی از موسسات پژوهشی زیر مجموعه سرویس‌های اطلاعاتی انگلیس با یک کار پژوهشی در اروپا و آمریکا انجام دادند، به این نتیجه رسیدند، علت اینکه اندیشمندان اروپا و آمریکا به اسلام روی آوردند، به این دلیل است  هنگامی که کتاب مسلمانان یعنی قرآن را مورد مطالعه قرار می‌دهند، مشاهده می‌کنند که این کتاب راه‌های خروج از بن بست در مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی روشن کرده است.
وزیر سابق اطلاعات  خاطرنشان کرد: متاسفانه مجموعه سه ضلعی غربی، عربی و عبری شکل گرفته است و آن‌ها به دنبال این هستند که ارتباطات کشور‌های اسلامی را به هر شکلی که ممکن است با صهیونیست و اسرائیل پاک کنند و امروز متاسفانه بازار کشور‌های حوزه خلیج فارس در اختیار صهیونیست‌ها قرار گرفته است. آل سعود به صهیونیست‌ها تعهد داده که من وظیفه حفظ سیستم صهیونیستی را در منطقه دارم و آن را پذیرفته  و امروز مشاهده می‌شود بعد از بیداری اسلامی که در منطقه شکل گرفت با طراحی که صهیونیست‌ها داشتند اولین اقدامشان این بود که جبهه مقاومت را در منطقه از بین ببرند.
وی گفت: در این رابطه، مقام معظم رهبری در یکی از فرمایشات خود گفتند؛ ما در چند سال آینده شاهد مجموعه‌ای به نام رژیم صهیونیستی نخواهیم بود.
مصلحی در ادامه با اشاره  بهحمله موشکی اخیر  سپاه به مقر تروریست‌های داعش، گفت: اقدام بزرگ و ارزشمندی که مجموعه موشکی سپاه در پیروی از تدبیر و برنامه‌ مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا انجام داد،  حرکتی است که بزرگ‌ترین افتخار را برای هر ایرانی به همراه داشت.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی در بحث مقابله با انقلاب اسلامی، این نظر را دارند که باید در مقابل انقلاب اسلامی ایستاد و انقلاب اسلامی باعث به هم ریختن برنامه‌های آن‌ها در منطقه شده  و با چالش مواجه کرده،  اما نکته جالب توجه این است که دشمن در اختلاف سلایق خود تقسیم کار می‌کند. 
وی تصریح کرد:  امروز ایجاد و حفظ  وحدت در کشور و جلو‌گیری از دوقطبی سازی، جایگاه ویژه‌ای دارد و افرادی که دانسته و یا ندانسته اقدام به دو قطبی سازی در کشور می‌کنند، بزرگ‌ترین جنایت را در حق شهدا و مسیر انقلاب اسلامی و راه امام می‌کنند.
حجت‌الاسلام مصلحی افزود: محور همه حرکات ما باید مقام معظم رهبری و مسیری که ایشان پیش‌روی ما گذاشته‌اند، باشد و ما باید مسیر وحدت و اتحاد و انسجام را در کشور پیش بگیریم و  در این مسیر مقام معظم رهبری راهبرد چهار‌گانه‌ای پیش روی ما گذاشتند که باید آن‌ها را در مسئله مقاومت در منطقه پیش‌رو قرار دهیم.
وی اظهار کرد: یکی از آن‌ها حمایت از مقاومت در منطقه و خصوصا مسئله فلسطین است که  باید آن را جدی گرفت و اهل قلم و اهل رسانه و اندیشمندان و ملت ما آن را محور حرکت‌های خود قرار دهند. دوم مسلح سازی کرانه باختری است و باید مثل غزه در وضعیت مسلح قرار بگیرد تا بتواند هرچه زود‌تر هدف بلند فروپاشی و نابودی رژیم صهیونیستی را جامعه عمل بپوشاند.
وزیر سابق اطلاعات در ادامه بیان کرد: فشار بر رژیم صهیونیستی و حامیان غربی راهبرد سوم آن است. امروز حامیان غربی و منطقه‌ای رژیم صهیونیستی در این مقوله سرمایه‌گزاری می‌کنند. راهبرد آخر، کنار گذاشتن انگیزه‌های قدرت‌طلبانه و اتحاد دنیای اسلام در مقابل صهیونیست است که علی رغم هزینه‌های متعدد و خون شهدا، در حال شکل‌گیری است.

captcha