اعلام اسامی نفرات برتر یازدهمین دوره مسابقات قرآن «سفیر مهربانی» + عکس
کد خبر: 3612645
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

اعلام اسامی نفرات برتر یازدهمین دوره مسابقات قرآن «سفیر مهربانی» + عکس

گروه مسابقات: فینال یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم با عنوان «سفیر مهربانی» یادواره استاد «علی اربابی» در رشته‌های حفظ،‌ قرائت و ترتیل قرآن کریم، نوجوانان و بزرگسالان برگزار و به نفرات اول تا سوم هر رشته لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فینال یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم با عنوان «سفیر مهربانی» یادواره استاد «علی اربابی» شب گذشته دوم تیر ماه از ساعت 22 الی 2:30 بامداد در رشته‌های حفظ،‌ قرائت و ترتیل قرآن کریم، نوجوانان و بزرگسالان برگزار و به نفرات اول تا سوم هر رشته لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

مرحله نیمه‌نهایی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ در امامزاده پنج تن لویزان برگزار شد و منتخبان این مرحله به مرحله فینال راه پیدا کردند.

نفرات برتر یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم «سفیر مهربانی»+اسامی

این مسابقات که با اجرای سیدوحید مرتضوی برگزار شد، توسط اساتید و قاریان بین‌المللی، عباس امام جمعه در بخش تجوید، محمد عباسی در بخش صوت، علی‌اکبر ملکشاهی در بخش لحن و حسین اخوان‌اقدم در بخش وقف و ابتدا و مهدی عباسی در بخش حسن حفظ داوری شد.

پس از پایان تلاوت‌ها در مرحله فینال، در رشته قرائت نوجوانان به ترتیب محمدحسین قصری‌زاده، امیرعلی یادگاری و علی مقیمی عناوین اول تا سوم، در رشته ترتیل نوجوانان به ترتیب امیرحسین لندرانی، مهدی عراقی عناوین اول و دوم را به دست آوردند، همچنین در رشته حفظ 10 جزء قرآن، قاسم محمدی، محمد بنی‌عظیمی و ابوالفضل مظلوم به ترتیب عناوین اول تا سوم؛ در رشته حفظ 20 جزء، عرفان یوسفی‌مقدم عنوان اول و در رشته حفظ کل قرآن، محمدطه میرمحمدکاشی، علی بختیاری و علی‌اصغر سیفی به ترتیب عنوان اول تا سوم را از آن خود کردند.

نفرات برتر یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم «سفیر مهربانی»+اسامی

همچنین در بخش بزرگسالان، در رشته ترتیل بزرگسالان به ترتیب محمدرضا عباسیان با نمره 84.15، محمدحسین ربیعیان با نمره 84.15 و محمد ضرغام با نمره 83.85 عناوین اول تا سوم رشته ترتیل را کسب کردند. در رشته حفظ 5 جزء بزرگسالان، علی سلیمی با نمره 187.25 و در رشته حفظ 10 جزء بزرگسالان، مرتضی سعیدی با نمره 186.45 عنوان اول را کسب کردند.

در رشته حفظ 20 جزء بزرگسالان محمدجواد دلفانی با نمره 183.6، محمدعلی شریعتی با نمره 180.9 و محمد داوریان با نمره 180.4 به ترتیب صاحب رتبه‌های اول تا سوم شدند. در رشته حفظ کل بزرگسالان، محمدرسول تکبیری با نمره 183.52، محمدرضا احمدی با نمره 181.75 و مجید باقری با نمره 178.68 و در رشته قرائت بزرگسالان علی شعبانی با نمره 86.39، ابوالفضل قدیانی با نمره 85.58 و حمید شیخ‌زاده با نمره 85.05 عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات برتر یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم «سفیر مهربانی»+اسامی

در پایان تلاوت‌های مرحله فینال، مهدی کارگری مسئول برگزاری این مسابقات دقایقی به سخنرانی پرداخت و سپس سعید پرویزی، قاری بین‌المللی کشورمان به عنوان قاری افتخاری این مسابقات به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و در ادامه جوایز نفرات برتر اهدا شد. 

در پایان تلاوت‌های نفرات برتر رشته قرائت بزرگسالان ارائه می‌شود.

علی شعبانی

کد
دریافت

ابوالفضل قدیانی

کد

دریافت

حمید شیخ زاده

کد

دریافت

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

captcha