برپایی محفل انس با قرآن به همت اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان تهران
کد خبر: 3612676
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳

برپایی محفل انس با قرآن به همت اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد: اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران محفل انس با قرآن را به همراه ضیافت افطار با حضور مدیران ‌مؤسسات قرآنی استان تهران برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از «اتقان»، محفل انس با قرآن به همراه ضیافت افطاری به همت اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران سه‌شنبه، 30 خرداد‌ماه برگزار شد.

این مراسم با حضور حسن محمدی، مدیر‌عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و جمعی از مدیران مؤسسات قرآن عضو اتحادیه استان تهران برپا شد.

در این مراسم که با تلاوت زکی‌لو آغاز شد، حسن محمدی مدیر‌عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به بیان نکاتی پرداخت.

وی ضمن خوشامدگویی و قبولی طاعات به مدیران مؤسسات حاضر در جمع گفت: با توجه به سخنان وزیر ارشاد و تحقق بودجه قرآنی در جلسه‌ای که با وزیر ارشاد داشتیم نامه اعتراضی را به‌صورت مکتوب در خصوص بودجه وضعیت قرآنی به ایشان تقدیم کردیم.

محمدی در ادامه گفت: در سال نود و پنج بودجه کاهش پیدا کرد و تنها صد میلیارد به حوزه قرآنی اختصاص پیدا کرد که امیدواریم این مقدار نیز پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه ترکیب کمیته تخصیص اعتبارات قرآنی شامل تغییراتی بوده است، افزود: با قرار گرفتن سه نفر از سوی اتحادیه و مؤسسات مردم نهاد در کمیته تخصیص اعتبارات قرآنی وضعیت تغییر خواهد کرد و ما امیدواریم توجه دستگاه‌های مسئول و سهم مؤسسات قرآنی بیشتر از قبل شده و به جایگاهی که باید باشند، برسند.

در ادامه نیز گروهی از مدیران مؤسسات از جمله‌: مؤسسه قرآن و عترت سدرةالمنتهی، مؤسسه قرآن و عترت نورالسما تهران، مؤسسه قرآن و عترت محبین‌الحسین(ع)، مؤسسه قرآن و عترت گلهای یاس، مؤسسه قرآن و عترت اولوالالباب، مؤسسه قرآن و عترت نور فاطمه، مؤسسه قرآن و عترت نفس زکیه، مؤسسه قرآن و عترت چهارده معصوم(ع)، مؤسسه قرآن و عترت مکتب نرگس، مؤسسه قرآن و عترت کریم اهل بیت امام حسن(ع)، مؤسسه قرآن و عترت زهرا ام‌الائمه، امام رضا(ع)، مؤسسه قرآن و عترت مهد قرآن، مؤسسه قرآن و عترت دارالقرآن رفعت، مؤسسه قرآن و عترت بنیاد اندیشه قرآنی ولیعصر(عج)، مؤسسه قرآن و عترت الزهرا(س) بهارستان، مؤسسه قرآن و عترت کانون آموزش قرآن، مؤسسه قرآن و عترت زبان آموزی قرآن بشارت، مؤسسه قرآن و عترت کوثر هدایت تهران، مؤسسه قرآن و عترت خادمان ساقی کوثر، مؤسسه قرآن و عترت شکوفه های انتظار، جامعه زینب(س) در این گردهمایی محفل انس با قرآن به همراه ضیافت افطار شرکت کردند.

captcha