اجرای طرح «1451» با حضور 120 نفر
کد خبر: 3612700
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
از سوی مؤسسه معراج صورت گرفت؛

اجرای طرح «1451» با حضور 120 نفر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه قرآن و عترت معراج بجنورد از اجرای طرح 1451 با برپایی 6 کلاس آموزشی با محوریت سوره ملک از سوی این مؤسسه خبر داد.

الهام میردادماد، مدیر مؤسسه قرآن و عترت معراج بجنورد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: مؤسسه قرآن و عترت معراج بجنورد در ایام ماه رمضان طرح ملی قرآنی بشارت 1451 را با 6 کلاس آموزشی سوره ملک برگزار کرده است.

وی ادامه داد: طرح 1451 در چند منطقه از سوی مؤسسه با حضور 120 نفر از علاقه‌مندان به این طرح در حال برگزاری است که یکی از این مناطق روستای برج است که با استقبال خوبی از سوی مردم این منطقه همراه شد.

میرداماد بیان کرد: مجتمع مسکونی پتروشیمی نیز طرح تفسیر بینات 20(ترجمه و تفسیر سوره حجر)، برای بانوان را برگزار می‌کند.

مدیر مؤسسه بیان کرد: اجرای طرح ملی 1451 با محوریت سوره ملک در مؤسسه نرجس خاتون نیز با حضور 14 نفر در حال برگزاری است. در این راستا، حسینی، مسئول دارالقرآن استان و باغانی، کارشناس اداره تبلیغات از روند برگزاری این دوره‌ها بازدید و و به منظور تقویت بیشتر مخاطبان و حضور دیگر علاقه‌مندان به این طرح، مطالبی بیان شد.

وی افزود: در حاشیه این بازدید سؤالاتی نیز از سوی مسئول دارالقرآن از سوره ملک و حجر از حاضران پرسیده شد که به نفراتی که پاسخ صحیح دادند، جوایزی اهدا می‌شود. همچنین مدیر مؤسسه نیز از مربیان و شرکت‌کنندگان در جهت برپایی خوب این طرح، تقدیر و تشکر کرد.
بازدید مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی از طرح 1451

بازدید مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی از طرح 1451

بازدید مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی از طرح 1451
captcha