روز قدس، روز دنیای اسلام است
کد خبر: 3612715
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

روز قدس، روز دنیای اسلام است

کانون خبرنگاران نبأ: یک کارشناس مذهبی گفت: روز جهانی قدس روز دنیای اسلام است و مسئله فلسطین به عنوان قسمتی از دنیای اسلام یک مسئله مهم و در عین حال حیاتی است که باید مسلمانان جهان توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد انصاری‌فر، امام جماعت مسجد جامع شهر گودین و استاد حوزه علمیه شهرستان کنگاور گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان می‌دهد مسلمانان از مردم فلسطین به عنوان برادران دینی خود حمایت می‌کنند و این حضور پرشور نشان از اتحاد و برادری مسلمانان در دنیای امروزی است.
وی افزود: با دست خالی هم می‌توان در برابر قدرت‌های استکباری مقاومت نشان داد همانطور که امام خمینی(ره) در زمان انقلاب با حمایت مردم به مقابله با چندین قدرت جهانی برخاست و ریشه ظلم را نابود کرد تاریخ بازهم تکرار شده است و امروز سرزمین فلسطین است که باید با این مسئله مبارزه کند تا بتواند دست غاصبان را از سرزمین خود کوتاه کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری‌فر گفت: آزادی بیت المقدس و رهایی ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین از سلطه اشغال گران صهیونیستی از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است که در این راه باید از تمامی ظرفیت‌های مادی و معنوی خود استفاده کرد.
وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم و تاریخ‌ساز حرم و مجلس حمایت از نقش آفرینی‌های راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت اسلامی به ویژه مقابله با تروریست‌های تکفیری اقدام این نهاد انقلابی را در حمله موشکی به مقر فرماندهی تروریست‌ها در کشور سوریه را از مصادیق اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست.
محمد چشمه نوشی
captcha