مشارکت اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری در طرح «سفیران نور»
کد خبر: 3612737
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

مشارکت اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری در طرح «سفیران نور»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان چهارمحال و بختیاری، در اجرای طرح سفیران نور مشارکت کرد.

مرضیه خسروی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این خبر گفت: گروه سفیران نور از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور در ماه رمضان برنامه برپایی محافل در شهرهای مختلف را برعهده دارد که روز گذشته، 2 تیرماه  این برنامه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه از ساعت 18:30 تا 22 در پل تاریخی و گردشگری پل زمانخان سامان برگزار شد که با استقبال خوب مردم همراه شد.

خسروی بیان کرد: در این مراسم معنوی برنامه‌هایی مانند محمدهادی طادی، قاری نوجوان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و همچنین مجتبی محمدبیگی و عیسی خورشیدی از قاریان ممتاز کشوری برای حاضران به اجرای برنامه تلاوت پرداختند که حاضران استفاده کردند.

وی با تأکید بر اینکه اتحادیه مؤسسات قرآنی استان نیز در اجرای این طرح مشارکت داشت، بیان کرد: در برپایی طرح سفیران نور، اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان در تهیه تجهیزات و امکانات مانند قرآن و رحل مشارکت داشت و همچنین اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز همکاری داشتند.

مدیر اتحادیه مؤسسات افزود: در برنامه دیشب، سید احمد مقیمی عضو گروه تواشیح اهل بیت(ع) برای شرکت‌کنندگان اجرا برنامه داشت. یکی از فواید برپایی این طرح، اجرای این طرح در فضای تاریخی و گردشگری است که عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
خسروی در پایان خاطرنشان کرد: برپایی این محافل خارج از مساجد و امامزاده‌ها در فضای باز می‌تواند در ترویج فرهنگ قرآن‌ کریم در بین عموم مردم مؤثر باشد.
مشارکت اتحادیه مؤسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری در طرح «سفیران نور»
captcha