حضور 200 دانشجوی خوزستانی در طرح ولایت
کد خبر: 3612768
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

حضور 200 دانشجوی خوزستانی در طرح ولایت

گروه اجتماعی: دوره طرح ولایت استانی با حضور 200 دانشجوی برتر بسیجی از 21 تیرماه در مشهد آغاز می‌شود.

بهمن شهریاری، فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: دوره طرح ولایت استانی از 21 تیرماه در مشهد آغاز می‌شود که 200 نفر از برترین‌ دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های خوزستان در آن شرکت خواهند داشت.

وی بیان کرد: این دانشجویان پس از چندین ماه شرکت در مصاحبه‌های مختلف و از بین جمعیتی میان 600 تا 700 دانشجو پالایش شده‌اند. دوره در 10 روز و در بخش‌های معرفتی، بصیرتی، تربیتی و تشکیلاتی برگزار می‌شود.

شهریاری با بیان اینکه برگزاری این دوره کاری تربیتی است و خروجی آن تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است، گفت: نیروی تراز انقلاب اسلامی یعنی فردی که برای انقلاب اسلامی حرب بزند، فکر کند و این آموزه‌ها را در دانشگاه‌ها پیاده کند.

فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان عنوان کرد: استان خوزستان تنها استانی است که علاوه بر شرکت در دوره ولایت استانی خود هم دوره‌های تربیتی و معرفتی را برگزار می‌کند؛ دانشگاه شهید چمران اهواز با دوره الصافات در سال ششم، دانشگاه‌ علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با دوره بشارت در سال چهارم، دانشگاه آزاد اسلامی با دوره شهید علم‌الهدی، دانشگاه پیام نور با دوره حکمت مطهر در راستای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

وی عنوان کرد: در این دوره‌ها سه شیوه ارائه آموزش‌ها تدوین شده است؛ عمومی، تشکیلاتی و همایشی که تبیین سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در بخش همایشی تدوین شده است.

captcha