فراخوان سوگواره شعر آیینی در مازندران
کد خبر: 3612831
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

فراخوان سوگواره شعر آیینی در مازندران

گروه فرهنگی: از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران از فراخوان سوگواره شعر آیینی به در مازندران تا 25 شهریور 96 خبر داد.

حمیدرضا هراسانی سرپرست سازمان  بسیج هنرمندان استان مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران از برگزاری سوگواره شعر آیینی در مازندران از سوی سازمان بسیج هنرمندان خبر داد و گفت: سوگواره شعر آیینی همره با کارگاه اموزشی با موضوعات حماسه عاشورا، گفتمان عاشورایی، حماسه زینبی(س) و مدافعان حرم، عاشورا در آینه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  در قالب  غزل، مثنوی، چهارپاره، رباعی، سپید، آزاد، نیمایی، محلی مازندرانی  برگزار می‌شود.
وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره می‌توانند از امروز تا 25 شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه سوگواره واقع در ساری،مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان مازندران ارسال و یا با شماره تماس 01122267079  جهت اطلاعات بیشتر تماس حاصل کنند.
هراسانی ادامه داد: علاقه‌مندان ارسال به آثار و یا کسب اطلاعات بیشتر و ارسال اشعار نیز ‌توانند با شماره همراه 09353802065  از طریق تلگرام  نیز تماس حاصل کنند.
سرپرست سازمان  بسیج هنرمندان استان مازندران عنوان کرد:  مراسم اختتامیه این سوگواره  دهه اول مهرماه با اهدای جوایز و تجلیل از شاعران برتر برگزار خواهد شد.
captcha